Eenmaal Andermaal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Signe

Eenmaal Andermaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 11:25

Hoi,

Ik wil even kwijt dat ik het niet zo aangenaam vind dat er zoveel niet paardgerelateerde dingen te koop en gevraagd worden op [EA]

Dat maakt het lastig om even het forum door te lopen op zoek naar leuke paardenspullen. Voor auto`s en tekeningen en sieraden en puppy`s en katjes en andere dingen kijk ik wel op de marktplaats of op e-bay. Bokt is voor paarden vind ik. Dus een paardenvrachtwagen vind ik wel weer kunnen... Waar ligt de grens en ligt die er wel?

Signe

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 11:51

Ergens heb je gelijk en zou er misschien een split moeten komen dus paarden dingen en niet paarden dingen.
Aan de andere kant zet ik graag mijn dingetjes op bokt, omdat er toch ergens een fijner idee is bij het ophalen cq verzenden van dingen.
Ik kan voor mezelf zeggen dat ik via bokt iets te koop aanbied dan via marktplaats of what ever.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 11:54

Maar ik dacht dat het van het begin af aan al duidelijk was dat alleen paardegerelateerde spullen op Bokt zouden komen te staan? Sinds wanneer is dat dan veranderd?

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 12:02

1: E.A is bedoeld voor bokkers die iets te koop aanbieden of vragen van medebokkers. Toegestaan zijn: alle hippische zaken. Zaken die niets met paarden te maken hebben zijn in beperkte mate toegstaan.
De moderators zijn te allen tijden bevoegd om topics te wijzigen of te verwijderen.
Het is uitdrukkelijk niet de bedoeling dat E.A vol komt te staan met niet hippische zaken. Maak daar dus liever geen gewoonte van.

2: Topics op E.A. met commerciele bedoelingen zoals handel (op grote schaal) of bemiddeling in paarden of hippische zaken zijn niet toegstaan op E.A. Ook het aanbieden van één of meerdere dekhengsten valt hieronder.

de regels van EA zoals in de sticky aangegeven... Wat is dan beperkte mate en wat is vol... Ik heb het idee dat het nu opngeveer fifty fifty is op een pagina en dat is mij teveel..maar ben ik de gemiddelde bokker?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 12:07

fifty-fifty is in mijn ogen ook teveel. Ik kan me nog herinneren dat er wat strenger werd opgetreden en er veel meer geslotterd werd...

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 12:08

Ik ben het helemaal met je eens, op het moment lijtk het meer een vuilnisvat, beperkt zijn de niet hippische advertenties in ieder geval niet meer.
Voor mij is de lol van EA er wel een beetje af door al dat puin.

Wellicht 2 verschillende eenmaal andermaal's maken?
1 voor paarden en paardenartikelen, een ander voor overig.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 12:13

Waarom niet terug naar alleen maar paardenartikelen?
Gewoon wat strenger optreden op EA...

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 12:16

JA er zijn ook heel veel paarden te koop en dat mag dan wel natuurlijk, maar dat vind ik weer anders dan spullen te koop, misschien is daartussen ook weer een splitsing gewenst, maar misschien wordt het dan allemaal wat teveel gesplitst...?

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 12:27

De scheidingslijn op heel Bokt is ver te zoeken, het is allang geen 'puur paarden' forum meer.
Waarom op EA dan wel zo strikt optreden? Dan zouden we Algemeen, Kippenhok, Slowchat e.d. ook moeten opheffen.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 12:45

Sjuimpje schreef:
Ik ben het helemaal met je eens, op het moment lijtk het meer een vuilnisvat, beperkt zijn de niet hippische advertenties in ieder geval niet meer.
Voor mij is de lol van EA er wel een beetje af door al dat puin.

Wellicht 2 verschillende eenmaal andermaal's maken?
1 voor paarden en paardenartikelen, een ander voor overig.

Je haalt me de woorden uit de mond... Lachen

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 16:04

Groot gelijk Sjuimpje, dan zou je alles wat je "kwijt" wilt, dus niet wil verkopen maar vertellen, en niet met paarden te maken heeft niet meer mogen zeggen.

Verder vind ik het een fijn idee als bv mijn konijn bij een betrouwbare bokker komt.

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 17:16

Ik denk dat het wel een super idee is om een split te maken.
Nu staat je bericht binnen no time ergens op pagina 3.

Signe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 19:48

oef...ja.. daar zit wat in, bokt is meer dan alleen maar paard. ( Persoonlijk lees ik voornamelijk de paardgerelateerde topics, maar dat is ieder zijn keus natuurlijk)

Maar ook ITP is gespiltst om het kaf van het koren te scheiden...