Hallo,Ben Lex Krijgsman 20 jaar.Woon sinds kort in Rhenen hiervoor altijd in lunteren gewoont.Heb 2 fjorden rijd ik al mijn hele leven op.1 moeder en de andere de 3e zoon als ik me goed herriner.hebben ze ook in 2-span staan. zie hieronder paar foto's van de paarden. echter als iemand uitlegt hoe ik foto's toevoeg? hahaIk heb ook meegedaan afgelopen weekend met Lunters daagje peerdsturen ik was groom van het 2-span fjorden met oranje caps;)zal nog foto's van die dag ergens uploaden tevens onze filmpjes voor op mijn youtube-kanaal hiervan zal ik nog een keer de link posten;)
hierbij de foto's het is me geluktmijn fjordendit is Polka rijdt ik altijd op (de moeder) behoorlijk racepaardje:PAge de zoon. een dondersteen hahanogmaals:D
Dankje:DBTw,zie hier mijn youtubelink:http://www.youtube.com/user/krijgsmanlexzijn een paar filmpjes van mij op lunters daagje peerdsturen
Ook een fjordenfan zie ik? Ik heb een fjordje verzorgd genaamd isa. Ben er ook helemaal gek op ! Welkommm
JEEEJJ een Fjordenfan erbij! Ik heb ook een fjordje gereden, Herman genaamd.. of Herbie, of knolliebollie.. welkom welkom!