Meeste Bokt regels zijn goed maar...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Isacintha

Meeste Bokt regels zijn goed maar...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-11 10:39

Ik ben al gefrustreerd genoeg dat ik zolang opzoek ben naar een leuk Paardje en nu verbied Bokt mij ook nog om een berichtje te plaatsen in de juiste rubriek.

Ik heb respect en begrip voor veel regels maar denk mede omdat er zo ontzettend veel paarden mensen op Bokt zijn ik een zeer goede kans heb om mijn paardje hier te vinden.

Ik heb even geen 25 nuttige berichte om die in informatief te plaatsen. Mijn hoofd staat hier ook op dit moment niet na. Die staat richting een leuk paardje vinden.

Ik begrijp dat Bokt geen marktplaats moet worden en je wil geen gespam zien hier van mensen die het eerste berichtje in eenmaal andermaal plaatsen maar door deze regels wordt ik nu dus heel erg tekortgedaan |(

Iemand tips hoe ik dit moet aanpakken?

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 10:43

Je best doen op 25 berichten, dat hoeft niet heel moeilijk te zijn hoor. Net wat je zegt, bokt is geen markt plaats, e.a. is een extra service...

Vind je opmerking dat je tekort gedaan wordt ook heel erg raar....
Laatst bijgewerkt door secricible op 11-09-11 10:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 10:43

Gewoon even die 25 berichtjes plaatsen, ben je binnen een halfuurtje mee klaar. :)

Regel is er niet voor niks en je wordt ook niet tekortgedaan mijn inziens, je snapt zelf heel goed waarom deze regel er is lees ik.

Kun je daarna lekker je advertentie zetten. Succes met het plaatsen van je berichtjes en het zoeken van je nieuwe paarden!

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 10:44

secricible schreef:
Je best doen op 25 berichten, dat hoeft niet heel moeilijk te zijn hoor. Net wat je zegt, bokt is geen markt plaats, e.a. is een extra service...

Dit wilde ik ook ongeveer neerzetten.

Zet ondertussen in je onderschrift dat je een verzorgpaardje zoekt in omgeving ..., dan zien bokkers al dat je opzoek bent. ;)

edit: als ik evne naar je berichten kijk ben je aardig goed opweg, dus moet binnekort toch gaan lukken. :j

Nuage

Re: Meeste Bokt regels zijn goed maar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 15:12

PP > FZ

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 15:36

Houd er ook rekening mee dat je gewoon kunt reageren op aangeboden paarden, het enige dat je niet kunt is zelf een "gezocht" advertentie plaatsen.

Verder onderschrijf ik mijn voorgangers; EA is een aanvullende dienst voor forumleden, en inderdaad geen marktplaats of iets dergelijks.

Wat je nog altijd kunt doen is een "gezocht"advertentie op marktplaats zetten en de link naar die advertentie in je onderschrift plaatsen.

Isacintha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-11 21:06

delerium schreef:
Houd er ook rekening mee dat je gewoon kunt reageren op aangeboden paarden, het enige dat je niet kunt is zelf een "gezocht" advertentie plaatsen.

Verder onderschrijf ik mijn voorgangers; EA is een aanvullende dienst voor forumleden, en inderdaad geen marktplaats of iets dergelijks.

Wat je nog altijd kunt doen is een "gezocht"advertentie op marktplaats zetten en de link naar die advertentie in je onderschrift plaatsen.

Inderschrift dat is een goed idee! Thanks ^^

@secricible Ik begrijp niet waarom je het raar vindt eigenlijk. Het is toch zo? Ik begrijp de regels idd heel goed maar daarom kan ik het toch nog wel frustrerend vinden en het tekort doen verwijs ik dus naar het feit dat ik zelf geen advertentie kan plaatsen.

@Roosch Nee het ging niet om de tijd maar om het spammen. Als ik iets schrijf dat wil ook dat het iets zinnigs is en niet maar ergens op reageren om aan die 25 te komen :(

Maar komt goed thanks for jullie reacties :)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 21:13

Ik vind het inderdaad raar dat jij vindt dat je tekort gedaan wordt. Vind dat nogal een vreemde woordkeuze, alsof je onrecht aangedaan wordt... Het is niets persoonlijks. Als de regel is dat ik niet door rood mag rijden en ik heb haast en moet voor het licht wachten wordt ik toch ook niet tekort gedaan..

Kan het niet helemaal uitleggen, maar vind de woordkeuze erg vreemd en eigenlijk ook ongepast...