) uitstekend. Ik heb dan ook al een aantal keer naar de organisatie daar zitten kijken maar heb altijd het idee gehad dat het systeem dat ze daar hebben nogal overkill is voor een 'site-je' als Bokt. Dat 'site-je' is inmiddels uitgegroeid tot een behoorlijk bakbeest en die veranderingen zullen dan ook gereflecteerd moeten worden in de organisatie. Bokt draait op het moment wat organisatie betreft namelijk nog precies hetzelfde als 3 jaar geleden toen we iets van 100 gebruikers hadden...De organisatie van GoT vind je hier:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq/organisatie
Als het je interesseert; lees het een keer goed door en laat het even op je inwerken
Zo groot als het daar staat zal het op Bokt niet worden maar ik denk wel dat we een aantal punten over gaan nemen...BTW ik ben vanaf half 5 tot vanavond laat weg dus van mij zul je vandaag niet veel meer horen

) vind het een duidelijke structuur.
Ok, helemaal fair is dit niet aangzien dit weekend nogal extreem is (16 uur dit weekend alleen) maar het geeft wel iets aan. Zeker als je dan gaat kijken hoeveel er nog moet gebeuren op Bokt en aan hoeveel van die issues ik toe ben gekomen.