Even voorstellen. (:

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NicKIMoN

Even voorstellen. (:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-11 17:12

Hallo iedereen!

Mijn naam is Kimberly en ben 16 jaartjes jong. Heb een zusje en mn ouders zijn gescheiden. Woon met mn moeder samen + m'n zusje, m'n zusje heeft wel een andere vader ook, maar die is ook niet meer met mijn moeder samen. Dus half zusje genoemd, maar dat maakt verder niet uit.

Sinds 2009 kom ik op de manege hier in de buurt, nou ja het is niet echt een manege, meer een boerderij.
Ik en mn moeder, en zusje verzorgde daar 2 paarden gratis en voor niks, voor de boer dat vond hij altijd leuk. (en handig haha)
Sinds kort mag dit niet meer van zijn nieuwe vrouw, die wilt meer privacy en dit en dat. Hier baalde we natuurlijk erg van, en dat terwijl de boer wel gewoon veel mensen over de manege wilt hebben. Lang verhaal, vertel ik denk ik nog wel een keer helemaal.
Maargoed, ik dwaal een beetje af van het voorstellen; om terug te komen op m'n verhaal, wij brachten die 2 paarden ook altijd naar de wei toe even op de boerderij/manege daar, dit mocht toen altijd nog. ;) Op een begeven moment, ging het 1 keer mis.. Isaak, een grote pony, sloeg op hol en wou mij meesleuren. Toen brak ik mijn vinger. Op dat moment voelde ik iets, een byznder gevoel. Ik wou op paardrijden. Ik weet niet waarom het gevoel voor paarden pas echt kwam toen ik mn vinger brak, eind goed al goed.
Sindsdien zit ik ook op paardrijden, en ben ik niet bang aangelecht meer voor ze tijdens het rijden, of iets dergelijks. Een raar verhaal maar waar haha. Normaal heeft iemand het meestal gelijk gehad met paarden als ze hun vinger of iets breken erdoor, maar ik niet. Ik wou toen ik uit het ziekenhuis kwam, op paardrijden zodra het kon!

Ik hoop dat ik jullie een beetje op de hoogte heb gebracht van mijzelf.

& ik hoop het hier erg naar m'n zin te krijgen, :)

Groetjes, en tot ziens!
Kimberly.

souL1991

Re: Even voorstellen. (:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 18:52

welkom hoop dat je een leuke tijd zal hebben hier(zal vast wel lukken) :)

jespertjee

Re: Even voorstellen. (:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 20:29

Gezellig dat je er bent :D Have Fun On Bokt ;)