Ik zit al een tijdje op bokt, met name om te adventeren met mijn fotografie.
Nu zal ik mij eens voor gaan stellen.
Ik ben Rudina, woon samen met mijn vriend in Sneek.
We hebben 2 honden chihuahua Nina en boomerhondje (shih tzu/maltezer) Diego, en 2 poesjes
Bella en Bowie ze lijken op felix en whiskas

Ik heb nog weinig ervaring met paardrijden ben begonnen op de manege, dit beviel mij helaas niet en ben bij een vriendin gaan rijden hierna volgde een lease paardje een dravers merrie die ik op eigen stal had neer gezet helaas had dit paardje wat teveel pit voor mij en heb haar daarom uit eindelijk ook maar een korte periode gehad verder heb ik de opleiding gedaan voor dierverzorging en heb regelmatig bij diverse stallen stage gelopen met name bij friese paarden.
Momenteel heb ik niks met paarden, en mis het ook na dat ik mijn rijbewijs heb gehaald wil ik bij een particulier gaan lessen en gaan kijken voor een eigen paardje.
Mijn grote hobby is fotografie en al het is al een klein beetje uit gegroeid tot mijn beroep volgende week start ik de opleiding fotografie in Drachten.
Nu heb ik ook een aantal vragen, omdat ik nog te weinig gepost heb kon ik het niet elders plaatsen.
Ik wil hondenkleding gaan verkopen met name voor chihuahua's en kleinere rassen van jasjes, t-shirts, halsbanden tot aan manden en verzorgings producten.
En eventueel paarden artikelen zoals halsters, hoofdstellen, dekjes etc.
Nu kwam ik bij keff dogcouture groothandel terecht en wou graag hun catalogus zien en de prijslijst hier voor moest ik een kvk nr en btw nr hebben.
Dit heb ik nog niet, en wil ik voorlopig ook nog niet omdat ik gehoord heb dat je dan geen huis binnen een aantal jaar kan gaan kopen.
Ik wil binnen nu en 3 a 4 jaar een woning kopen met weide en stallen.
Zou iemand mij hier meer informatie over geven hoe dat zit en of ik eventueel wel gewoon een kvk kan gaan aanmaken zonder dat dit risico loopt op onze plannen betreft een koopwoning?
En eventueel hoor ik graag diverse groothandels die niet eerst je kvk nr en btw nr willen hebben, ik wil er tenslotte ook mee beginnen en heb nog geen garantie of het goed zou gaan lopen.
Groetjes Rudina