Gekke dingen met in/uitloggen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Gekke dingen met in/uitloggen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-11 09:02

Ik heb bokt zo ingesteld staan dat ik NIET automatisch wordt ingelogd. Meestal gaat dat goed en moet ik inloggen, maar soms als ik bijvoorbeeld 's ochtends gebokt heb, heel internet uitzet (zonder uit te loggen), en 's avonds bokt weer open dan ben ik nog ingelogd. Dat gebeurt verder nergens, ik heb mijn computer zo ingesteld dat hij alle tijdelijke internetdingen meteen weggooid, dus zelfs als ik op sommige sites aanklik dat ik wel autmatisch wil inloggen gebeurt dat niet. Bij bokt op de een of andere manier wel, maar niet altijd. Soms zet ik internet 5 minuten uit, weer aan, en dan ben ik wel uitgelogd. Soms duurt het de hele dag en gebeurt dat niet.

Ander raar ding
Soms lees ik bij in 1 tabblad en heb ik het antwoordscherm in het 2e tabblad. Als ik in het eerste tabblad naar de volgende pagina ga moet ik soms ineens opnieuw inloggen. In het tweede tabblad blijf ik gewoon ingelogd, en kan ik het antwoord plaatsen zonder opnieuw in te loggen.

edit:
Ik gebruik IE9

Anoniem

Re: Gekke dingen met in/uitloggen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 13:53

Ik heb dit nog steeds.
Net zelfs even mijn laptop helemaal uit gehad, en als ik hem weer opstart, en naar bokt surf ben ik nog steeds ingelogd, terwijl ik automatisch aanmelden dus niet aan heb staan.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 17:23

Hmm, dat is idd wel heel bizar :\
Heb even gekeken en je wordt volgens de database niet automatisch ingelogd.

Kan je de output van:

http://www.bokt.nl/tools/sessiondebug.php

Eens naar mij mailen of PBen? Thanks!

Givernydw

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 17:24

ik denk wel dat je hem toch ergens aan heb staan

succes,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-11 08:51

Nope, hij staat echt niet aan :n

Hoe staat het ermee? Al enige duidelijkheid? Ik blijf dit nog steeds houden :j

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 13:54

Ik heb iets aangepast op de site, zou je kunnen kijken of het nu wel werkt nadat je alle Bokt.nl cookies (of alle cookies) hebt weggegooid?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 15:09

Nope, het gaat nu nog hetzelfde.
Mijn cookies gooit ie altijd automatisch weg.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 15:13

Weet je heel zeker dat ze echt allemaal weg zijn na het afsluiten? Zonder cookies weet de software niet wie jij bent en kan er ook niet worden ingelogd. Gaat het wel goed als je een andere browser gebruikt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 17:12

Ja, ik weet het zeker, ik heb bij configuratiescherm-internetopties het vakje aangevinkt staan

Browsegeschiedenis verwijderen bij afsluiten
'tijdelijke bestanden, geschiedenis, cookies, opgeslagen wachtwoorden en informatie in webformulieren verwijderen'

Bokt is ook de enige site waarbij ik het heb :j Als ik bij gmail bijvoorbeeld niet uitlog en internet uitzet moet ik wel opnieuw inloggen, bij bokt sta ik vaak nog ingelogd (ook als de hele laptop is uit geweest).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 12:32

Het blijft raar.
Op het moment wordt ik om de haverklap uitgelogd terwijl ik gewoon aan het bokken ben (net bijvoorbeeld toen ik op F5 drukte bij mijn eigen berichten), en een andere keer heb ik mijn laptop helemaal uit gehad, zet hem weer aan en ik ben nog wel ingelogd :?