hallo + vraag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

elize2310

hallo + vraag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-11 18:01

Hooi,
Ik ben Elize. 14, bijna 15. ik heb nu sinds 2 jaar les op een 4 sterren manege. mijn eerste ervaring met paarden was toen ik 0 was en sindsdien heb ik heel veel paarden bereden :P
ik heb zelf geen eigen paard maar ik ben wel opzoek naar een lief paardje. van mijn ouders moet ik eerst een lease paard. ik heb wel een vraag: waar kan ik een advertentie ofzo kwijt of kan dat niet?/

ik hoop dat iemand mijn vraag kan beantwoorden :)

xxx ELize

Mitchall

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 18:04

ten eerste; Welkom om bokt! :)
Ik zou eerst een verzorgpony in de buurt zoeken en dàn pas kijken voor een leasepaard, maar je kan een
advertentie op marktplaats zetten, briefjes ophangen in de AH. Ook kun je hier even kijken: [EA-RVG] Rijmaatjes, vrijwilligers en grooms
Veel plezier! :wave:
edit; ook kun je even op een manege rondvragen :j

Merlynlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 18:05

Misschien kun je eerst naar de manege gaan en daar even informeren naar het leasen van een paard, en wat er allemaal bij komt kijken.

elize2310

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-11 18:12

Merlynlover schreef:
Misschien kun je eerst naar de manege gaan en daar even informeren naar het leasen van een paard, en wat er allemaal bij komt kijken.

mijn manege verleast geen paarden naar mijn weten. dus dat is jmmr. wat er bij komt kijken weet ik wel al en heb ik ook al gevraagd. maar soms verschilt het ook wel.

elize2310

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-11 18:16

Mitchall schreef:
ten eerste; Welkom om bokt! :)
Ik zou eerst een verzorgpony in de buurt zoeken en dàn pas kijken voor een leasepaard, maar je kan een
advertentie op marktplaats zetten, briefjes ophangen in de AH. Ook kun je hier even kijken: [EA-RVG] Rijmaatjes, vrijwilligers en grooms
Veel plezier! :wave:
edit; ook kun je even op een manege rondvragen :j

nog bedankt,
er zijn geen verzorgponys in de buurt. ik heb wel eerder een verzorgpony gehad. marktplaats heb ik een advert. en ah heb ik al gedaan maar toen ging ik de volgende dag naar de Ah en was mn briefje weg. niemand heeft tot nu toe contact opgenomen. dankje voor die site

SanneRb

Re: hallo + vraag

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 22:46

ik zou eerst eens in de buurt van je manege kijken of op de manege zelf?