Ik bied een ponyzadel aan op bokt, daar heb ik een reactie op gekregen in het Engels, van een nieuwe bokker, geen enkele post en pas sinds gisteren aangemeld. Het verzoek is om mijn E-mail adres te geven om zo tot zaken te komen.
Nu wil ik natuurlijk graag zaken doen maar ik vertrouw dit niet. Hoe kan ik deze nieuwe bokker laten checken door een mod of het wel een eerlijke account is?
Weet niet of dit voor bokt ook geldt, maar op marktplaats waarschuwen ze duidelijk om zo geen zaken te doen!! (o.a. wanneer in het (slecht) engels geschreven!)
quartel
Geplaatst: 23-08-11 22:31
niet je email adres geven. Even je pb kopièren en naar een mod sturen met de vraag wat je hier mee moet. Via je email is je thuis adres te achterhalen n.l.
Iris82
Geplaatst: 23-08-11 22:31
Je kunt inderdaad het beste contact opnemen met een mod van EA. De meesten lezen Forumzaken wel bij, maar ik denk wel dat je het snelst reactie krijgt als je een PB stuurt.
tiwi1969
Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-11 22:40
Ik heb even een mod ge-pb-d (raar woord) ik miste de tem knop bij een pb
Hier ga ik zeker niet mee verder, maar wil ook niet dat andere bokkers de dupe worden.
Het is altijd goed om dit soort accounts te melden. Helaas blijft het op internet een kwestie van ogen en oren openhouden en je gezond verstand gebruiken.
Heb je inmiddels reactie van een EA-mod?
tiwi1969
Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-11 17:45
Ik heb n.a.v. dit topic een pb van Neonlight gekregen, het bleek een bekende te zijn en heeft een permanente ban gekregen wegens schaduwaccount. Wel fijn dat de mods zo alert zijn, anders zijn er straks echte gedupeerden.
Via je email is je thuis adres te achterhalen n.l.
Hoe kom je daarbij? En bovendien, dan hebben ze je huisadres, en dan?
kleinvosje
Geplaatst: 25-08-11 21:17
quartel schreef:
niet je email adres geven. Even je pb kopièren en naar een mod sturen met de vraag wat je hier mee moet. Via je email is je thuis adres te achterhalen n.l.
Kun je dit verklaren? Ik heb bijvoorbeeld een gmail-account, heb nergens mijn adresgegevens in moeten vullen toen ik het aanmaakte. Verder open ik hem op ontzettend veel verschillende computers dus aan het ip-adres kunnen ze het dan ook niet zien...
Maar als je op bijvoorbeeld 6 verschillende pc's inlogt, wordt dat wel heel moeilijk...
GMR
Geplaatst: 27-08-11 14:47
Ik had dit idd ook! maar ik ben zo stom geweest om me e-mail te mailen maar ik heb voor de rest noooit meer wat van hem of haar gehoord...
GMR
Geplaatst: 27-08-11 14:52
maar even een reactie op dat ze dan je adres kunnen achterhalen, er zijn mensen die zetten hun e-mail adres op hun advertentie of zelfs een telefoon nummer....
Hoe heette deze persoon ??Ik heb hier vnl twee keer contact gehad in het Engels en dat bleken Poolse dames te zijn.Misschien wel dezelfde met twee verschillende accounts.Ze wilden dezelfde dingen,zouden geld overmaken,maar ik heb niets meer gehoord.Ben benieuwd of het om dezelfde gaat !