Nieuw bokt lid

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jeannette_R

Nieuw bokt lid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-11 13:53

Hoi,

Even voorstellen, mijn naam is Jeannette Rullens. Ik ben al zo'n 30 actief in de pony/paardensport. De laatste tijd keek ik regelmatig op bokt.nl voor allerlei zaken die met paarden van doen hebben dus het leek me wel leuk om lid te worden.

Met mijn huidige paard Catrien (Gribaldi x Future) heb ik wat opstart problemen in de zin dat ze vaak "kreupel" is door gek doen of doordat ze zo'n grote slungel is. Op het moment staat ze weer stil omdat ze gelukkig alleen een spier heeft verrekt (het zag er eerder in de week naar uit dat het een spier-scheur kon zijn op de schouder). Volgende week kunnen we waarschijnlijk weer aan de slag. Ze loopt nu goed (elke wedstrijd winst) in het L1, maar ze mist nog kracht. Ze is ongeveer 1.75 en ze is nog wat arm bespierd. Met training en goede voeding zal dit wel goed gaan komen.
.
Zijn er nog meer mensen die zoals ik sukkelen met een grote, maar wel lieve slungel zoals ik? Vast wel, ik ben benieuwd naar tips wat de beste voeding bijvoorbeeld is. Mijn veearts zei dat het wel goed zou zijn om vitamine E bij de voeren. Een tijdje terug heb ik al Equitops gegeven, hierdoor ziet ze er al veel beter uit dan een half jaar geleden.

Verder ben ik voor iemand anders nog op zoek naar een paard voor Sinterklaas (een witte, brave dus) voor mee te doen in de optocht in Oosterhout (Noord-Brabant).

Alvast bedankt voor de hulp.

Maaikee43

Re: Nieuw bokt lid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-11 13:54

Welkom hier :)) !
Pas wel op is verslavend :+