Gister zat ik 5 minuten op bokt. En vervolgens heb ik maar 2 pagina's kunnen openen. Voor die 2 pagina's was ik bijna 5 euro kwijt! Normaal ben ik nooit zoveel kwijt.
Hmm, vreemd. Want eerst zat ik gewoon een half uur erachter, met veel meer pagina's. Kostte me gewoon één euro. En ik heb nogsteeds Rabo Mobiel. Kan het misschien liggen aan het type mobiel?
Ligt aan je provider. Heb je wel een internet bundel? Of betaal je gewoon zoveel per zoveel mb? Rabo mobiel zijn ook beetje oplichters heb daar ook tijd abbo gehad, zit nu bij t-mobile en ben zoveel goedkoper uit, en doe veel meer!
Maar goed, als je m.bokt.nl gebruikt kan je nooit heel veel MB's verbruiken....
Overigens zijn er geen oplichters binnen de mobiele telefonie, alles is keurig volgens hun voorwaarden. Die moet je dan natuurlijk wel lezen alvorens je een contract sluit
Als je pagina's hebt bekeken waar foto's op stonden kom je al heel gauw aan veel MB's. Ik kan je dus aanraden om -als je prepaid mobiel internet gebruikt sowieso altijd via m.bokt.nl in te loggen. Op die manier worden plaatjes niet automatisch geladen en kom je niet voor onverwachte verrassingen te staan.
Verder kan het sowieso geen kwaad de voorwaarden van je provider nog eens door te nemen
Was dat via m.bokt.nl of www.bokt.nl? Op de homepagina staan natuurlijk ook de nieuwsartikelen met veel foto's...
Misschien kan je bij je provider opvragen waar hem de kosten in zijn gaan zitten.
lottex
Geplaatst: 29-08-11 21:17
Biggers schreef:
Ik heb allleen op de homepagina en inlogpagina gezeten. Verder kwam ik niet.
Lukt het bij jou ook niet op in te loggen op je mobiel? bij mij ook zelfde probleem (alleen heb ik wel gratis internet door mijn abonnement ), als ik inlog, staat er 'onverwachtse fout' ik kan dus wel topics bekijken (niet reageren, ben dan gewoon bezoeker) en héél traag...