Excuus voor de onnozele titel, maar ik kon er weinig anders van maken. In mijn inbox vond ik een email geadresseerd aan iris@bokt.nl, maar die is dus duidelijk verkeerd bezorgd. Is er iemand van de (oud)mods die nog contact met haar heeft en ook weet wat haar geldige emailadres is, dan stuur ik het bericht door.
Hmm, dat is vreemd. Zou kunnen dat de mail eigenlijk bedoeld is voor Iris82? Zou je de mail naar mij door kunnen sturen (bartvb@b...) , liefst inclusief headers? Ik neem iig aan dat het iets Bokt gerelateerds is en niets heel persoonlijks? Dank!
Op zich erg grote kans dat het spam is waardoor het lijkt dat de mail naar Iris is gestuurd maar eigenlijk op jouw email adres is uitgekomen. We gaan het meemaken
Slimme spam die door het spamfilter komt. Ik heb 'm doorgestuurd naar webmaster@bokt.
imd
Geplaatst: 17-08-11 09:20
Begrijp ik hieruit goed dat ik mezelf dus bijv. een email kan sturen, door naar imd@bokt.nl te sturen? Bokt forward alle mailtjes naar je geregistreerde mailadres?
Iris (dus zonder toevoegsels) is een ex-mod. Op het moment dat jij een functie krijgt binnen het team, krijg je ook een e-mailadres van Bokt. Mijne kun je dus wel raden. Je kunt dit zelf dan koppelen aan een ander e-mailaccount.
De bedoeling is wel dat dit inactief wordt op het moment dat jij stopt met jouw taken en dat is in dit geval dus waarschijnlijk verkeerd gegaan. Dus helaas werkt imd@bokt.nl niet.