Hoi! ik ben merel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MerelArfa

Hoi! ik ben merel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-11 18:57

Halloo!!

Mijn eerste post op bokt, t is natuurlijk netjes om me eventjes snel voor te stellen..

Mijn naam is Merel, 16 jaar, ik ga over een weekje beginnen met de studie Dierverzorging in barneveld.
Ik rijd sinds mijn zesde. dus nu 10 jaar. ik heb voor het eerst op het paard gezeten toen ik een maand of 6 was. terwijl geen van mijn ouders intensief rijd. Mijn moeder rijd trouwens wel nu weer 1 keer per week op een manege. Ze reed toen ze klein was, is gestopt, toen wilde ik op paardrijden en wilde zij ook weer.

Ik heb sinds 31-01-2009 mijn eerste eigen paardje. Haar naam is Arfa van de Ruiterberg. Ze is een ijslander. geboren op 18 augustus 2003.
Ze is een hartstikke leuke vos waarmee je echt alles kan doen!!! het enige wat ze eng vind is vuilnisvrachtwagens die vuilnisbakken legen. vrachtwagens vind ze dan weer niet eng. en verder heb ik nog niets ontdekt. Ik ben net begonnen met het aanleren van 'Jambette' en 'Touch'.
voetjes geven kan je al :). Vandaag hebben we 75cm gesprongen, en op de manege rijden we onderlinge wedstrijdjes.
Kortom: Een heerlijk paardje.

Naast paardrijden vind ik het leuk om te schilderen en tekenen. Ik heb tekenen ook als eindexamenvak gekozen, en voor mijn schilderij kreeg ik ook het hoogst aantal punten wat er te krijgen valt. samen met nog 2 andere mensen uit mijn klas.

nou, ik hoop dat ik actief ga worden op bokt xD, lijkt me leuk!

hier nog een fotootje van Arfa en mij:
Afbeelding

groetjes, Merel!

ambievossie

Re: Hoi! ik ben merel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 22:30

welkom! leuk paardje!

xJasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 22:32

Welkom! Veel plezier op bokt!
Leuk paardje heb je :)

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 22:37

Welkom op bokt, veel leerzame momenten en veel plezier toegewenst :)