Als je in dit topic meedoet [SK] Wij complimenteren erop los! #6, heb je kans dat iemand wat zegt over je pony. Dan quote je die tekst en plaats je dat in je profiel.
(Even offtopic, zal ik dan alvast maar even beginnen met je eerste compliment? Ik had even op je pro gespiekt.. En jeetje wat springt Glenn mooi zeg! Wat een mooi beest )
[quote="WissMiss"](Even offtopic, zal ik dan alvast maar even beginnen met je eerste compliment? Ik had even op je pro gespiekt.. En jeetje wat springt Glenn mooi zeg! Wat een mooi beest )[/quote////] Haal alleen even die 4 slashes aan het einde weg, dan doet hij het ;-] Gewoon plakken in je profiel!
wissmiss joune lukt nu wel dankje, alleen die anderen niet mm wat doe ik verkeerd hih
Sjors
Geplaatst: 06-08-11 18:09
WissMiss schreef:
(Even offtopic, zal ik dan alvast maar even beginnen met je eerste compliment? Ik had even op je pro gespiekt.. En jeetje wat springt Glenn mooi zeg! Wat een mooi beest )
[quote="Enyaa"] Glenn, zeker een 10! Zijn naam, zijn uiterlijk, perfecto! [/quote/////]
Sorry ik had het zelf fout, bij deze ook alleen de slashes weghalen, de spaties moesten weg tussen de namen en de '' die je had waren niet met shift tegelijk genomen (zonder shift zijn twee met elkaar, met shift+' is het één geheel, als je snapt wat ik bedoel)