Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MelanieB schreef:Tsja, tuurlijk kan dat.Gelukkig doet niet iedereen dat anders zou bokt een zooi worden wbt bijv spam oid.
Ik kijk gewoon graag en vaak in HAR, en als je dan bijna wekelijks een bandage topic weer ziet word je wel even knettergek ervan. Je word er zowat mee doodgegooid.
MelanieB schreef:Nouja miniboots dat doe ik wel maar vaak duurt het vrij lang voordat er werkelijk een slotje op komt, pas werd er nog doodleuk een bandagetopic verplaatstmaargoed het zal wel aan mij liggen als HAR liefhebber
stef schreef:MiniBoots schreef:Maar is dat niet het werk van de moderaters? Misschien hun even op de hoogte brengen over wat jij hebt ontdektDat is precies wat ze doet dmv dit topic. Zulke dingen is nl precies waar FZ (oa) voor is
stef schreef:de charter van FZ: Voor al jullie ideeën en voor technische problemen met bokt en mededelingen van de moderators en beheer.
Dus tja....
Op deze manier kan je iets onder de aandacht brengen en zien hoe andere users er bijv over denken. Voor zulke dingen bestaat FZ juist
Rider01 schreef:Kan er niet een centraal stukje (sticky o.i.d.) gemaakt worden over wanneer been/peesbescherming wel of juist niet nuttig is?
Overige 'bijzondere' situaties kunnen dan nog gewoon bij HAR geplaatst worden lijkt me.
Je hebt toch ook eentje over 'JU weet waar je mee bezig bent' met uitleg, waarom dan niet voor been/peesbescherming hetzelfde doen?