Ik las zojuist de lijst van Bannen en andere dingen. En daar zag ik dat cyberpesten maar 1 dag is? Is dat niet wat aan de korte kant?
Groetjes, Biggers
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 29-07-11 11:50
De banlengte is afhankelijk van het aantal Officiele Waarschuwingen. Die dagban die je nu aanhaalt is nog van het oude systeem, 1 OW was geen sanctie, 2de OW een dagban, 3de OW een weekban, 4de OW een maandban, 5de OW een 3 maandenban en 6de OW een Ban voor Onbepaalde Tijd. Die gebruiker had dus een 2de OW, of 2 OW's tegelijk, en verder blanco, dan kom je op een dagban uit.
Het huidige systeem is anders, en dat is te lezen in http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Hoe_w ... precies.3F. Voorheen werkte het dus wel hetzelfde, alleen bleven de OW's een half jaar achter iemands naam staan en waren de banlengtes zoals hierboven beschreven.
Sinds wanneer is dit veranderd? Want heb ook ooit een OW gehad. Voor een SA (Waar ik geen idee van had ) En ik sta inmiddels niet meer in het lijstje.
Maar als ik het nieuwe systeem begrijp, is voor iedere OW vanaf de 2de OW tot en met de 4de OW, gewoon een week erbij. Dus twee OW te gelijk is dus 2 week ban.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 29-07-11 12:00
2 OW's tegelijk levert inderdaad 2 weken op, mits er al een nog geldige OW staat. Anders een weekban, want een eerste OW levert niets op.