hoe verwijder je je berichten die je geplaatst heb,nee niet 1/2 , maar ze allemaal.en, hoe zie je welke mod er online is ?
Dropsleutel schreef:nee bokt niet, maar me berichten toch wel !?!?!?!nee ook niet, waarom wil je ze weg hebben dan?
LynnDenise schreef:Dan moet je even contact opnemen met een moderator. Hiervoor heb je wel een hele goede reden nodig.hoe oe ik dat?
Dropsleutel schreef:LynnDenise schreef:Dan moet je even contact opnemen met een moderator. Hiervoor heb je wel een hele goede reden nodig.hoe oe ik dat?Een pb sturen.
Als je net hebt gereageert dan zie je bij je post een kruisje staanals je die drukt is heel je post weg zonder dat je er een mod voor nodig hebt Maar je kan niet berichten verwijderen waar op geregeert is of die er al een tijdje staan
shilady schreef:Als je net hebt gereageert dan zie je bij je post een kruisje staanals je die drukt is heel je post weg zonder dat je er een mod voor nodig hebt Maar je kan niet berichten verwijderen waar op geregeert is of die er al een tijdje staanindd
Ik weet niet waarom je al je berichten weg wilt hebben maar zet niets op internet wat je ook niet op de voorpagina van de krant wil hebben. (mocht het om iets gaan wat je eigenlijk liever niet op internet had gezet)
Alle berichten verwijderen wordt alleen bij uitzondering gedaan.Je kunt er hier meer over vinden: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Ik_wi ... oet_dat.3F