Plaats van topics logisch? (Amy Winehouse)

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

slimmerik

Plaats van topics logisch? (Amy Winehouse)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-11 20:23

De laatste twee dagen zijn er 8 topics op Nieuws en Maatschappij gesloten en 2 topics op Overig Nieuws. En waarom? Omdat overlijden van Amy Winehouse volgens het team op entertainment hoort.

Dat valt imo te betwisten maar sommige van de topic openers hebben gezien dat andere topics op slot zijn gegooid met verwijzing in sluitpost naar juiste topic en tòch openen ze een topic.

Is een mededeling in betreffend hoofdtopic niet iets om te overwegen?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 20:32

Veel mensen interpreteren de naam van het forum Entertainment fout. Het gaat ons niet om dingen die entertainend zijn, maar alles (nieuwsberichten, recensies, besprekingen, meningen) omtrent boeken, muziek, films, series etc. Als ik jouw mening volg, zouden bv. ook geen topics over pakweg films van Wereldoorlog II op ENT mogen staan, want dat is immers ook niet entertainend? Zo zien wij het niet. :)

Alles omtrent de entertainmentindustrie hoort dus op ENT. In het verleden is afgesproken om aankondigingen van overlijdens van figuren van de film/literatuur/muziek/kortom entertainmentindustrie op ENT te plaatsen. Een topic op NM moet altijd een discussiewaarde hebben, een stelling die kan worden bediscussiëerd. Dat heeft een simpele aankondiging van een overlijden niet.

Ik heb deze uitleg overigens ook in een modopmerking geplaatst in het topic omdat er veel vragen over kwamen, maar blijkbaar was dat niet duidelijk genoeg. Evt. kan ik hem in de openingspost plaatsen als dat nodig is.

slimmerik

Re: Plaats van topics logisch? (Amy Winehouse)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-11 21:14

Ach het zal zo langzamerhand wel ophouden denk ik. Kan goed met je uitleg leven. Hoewel haar dood toch de nodige discussie losmaakt.