Even voorstellen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Dilayla

Even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-11 15:18

Hallo Bokkers,

Ik ben Dilayla, in het dagelijks leven beter bekend als Mandy.
Ik ben een 25 jarige meid welke is geboren in Nederland maar nu alweer enige tijd in België woont.
Op mijn 9de kwam mijn grote droom uit, voor mijn verjaardag kreeg ik paardrijlessen. En ja, ik raakte als penny-meisje geïnfecteerd met het paardenvirus ;).
Na een tijdje op een manege te hebben rondgehuppeld kreeg ik de kans om op draf-en renbaan Duindigt te gaan rijden/meehelpen met de training van harddravers. Een fantastische periode waar ik heel veel van geleerd hebt en altijd nog met heel veel plezier aan terug denk.
Gezien paarden meer waren dan een hobby ben ik daarna de opleiding paardenhouderij 4 gaan doen. Stages gelopen bij zeer diverse stallen zoals IJsbrand Chardon, Peggy De Kraa/All About Western, Van der Tibbe, de Tinkerboerderij enz.
Helaas heb ik door persoonlijke omstandigheden thuis nooit echt in de paarden kunnen beginnen. Ik ben het huis uitgetrapt en stond samen met mijn konijn op straat. Gelukkig heb ik een aantal goede vrienden en een hoop doorzettingsvermogen en heb ik vrij snel weer een dak boven mijn hoofd weten te regelen en een inkomen.
Ook leerde ik in die tijd iemand kennen en werd zwanger. Die relatie liep niet zoals je zou mogen verwachten en ben ik 2,5 jaar geleden begonnen aan mijn nieuwe leven (om het zo te zeggen).
Ondanks dat het voor mij totaal niet in de planning stond leerde ik een hele lieve jongen kennen, Ronny... Een schat voor zowel mij als mijn zoontje. Al snel gingen we samen wonen en besloten na verloop van tijd om ons gezinnetje uit te breiden met een hond. Ons oog viel op een Border Collie reu, Sparco.

En vrij onverwachts is er nu nog een gezinsuitbreiding op komst. Op het moment ben ik 23 weken zwanger... totaal niet gepland (wand hé, een spiraaltje ga je vanuit dat het zijn/haar werk doet) maar zeer zeker gewenst.

Gezien de zwangerschap het hele paardenidee nog wat verder in de koelkast gestopt... wand ja, zwanger van een 2de en een paard... de ideale combi is het niet ookal kriebelde het nog steeds gigantisch...
Tot afgelopen week... even kijken op internet kan toch geen kwaad??? Nee, dat kan geen kwaad zolang je geen paard ziet wat naar je goesting is...
In mijn geval was ik al verliefd op de foto... Ach gaan kijken dan maar... Immers de meeste dromen zijn bedrog en voor mij was ze op de foto toch een echte droom...
Tja, de meeste dromen zijn bedrog... maar deze droom niet...
Sinds woensdag 20 juli mag ik me de trotse eigenaresse noemen van Dilayla.
Een jaarling arabische volbloed merrie...

Dus ja, dat is zo ongeveer wie ik ben, wat ik met paarden heb en wat mij bezig houd...
Mocht je vragen/opmerkingen hebben, schoom niet ze te stellen...

Mandy

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 15:27

Welkom op bokt :) en veel plezier met je nieuw paardje...zal druk worden zo met z'n allen :D