stem-op-mij topics

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

furious

stem-op-mij topics

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-11 19:21

Ik zie de laatste tijd nogal wat stem-op-mij topic voorbij komen. Is het niet handig op een duidelijke plaats te melden dat stem topic niet zijn toegestaan? Nu is het blijkbaar bij een aantal bokkers niet duidelijk.

Destination

Re: stem-op-mij topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 19:22

Hm, ja, dat zou misschien wel handig zijn. Ik zie ze heel vaak jammer genoeg

ILoveMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 19:23

Of misschien één topic voor alle stemmers?

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 22:10

denk dat de laatste wel een goede is.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-11 22:12

Inderdaad, een centraal topic voor iedereen die zijn eigen website/stem-op-mij-sites wil tonen. Een centraal linkjestopic :+

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 11:14

Een centraal topic lijkt me slim, en dan in combinatie met een duidelijk bericht dat het op de rest van het forum niet toegestaan is.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 15:12

Ik denk dat vele het wel weten maar evengoed doen alsof hun neus bloedt. Al staat het er maar 10 minuten..10 minuten is vaak voldoende om toch net wat extra stemmen te hebben.

_blue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 15:29

Stem op mij topics, ik ken mensen die op een proxy gaan zitten en dr voor zorgen dat de stem juist omlaag gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 20:47

Kwanyin schreef:
Ik denk dat vele het wel weten maar evengoed doen alsof hun neus bloedt. Al staat het er maar 10 minuten..10 minuten is vaak voldoende om toch net wat extra stemmen te hebben.

Dat denk ik ook.

En bij sommige mensen kun je de regels wel op elke pagina plaatsen, ze lezen ze toch niet.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 23:09

Als je een centraal topic daarvoor aanmaakt, is het nog maar de vraag wie zich ermee gaat bezig houden om tientallen bladzijden met linkjes te doorploegen en op die dingen te stemmen. Denk niet dat een centraal topic daarin kan helpen :) Zeg nu zelf, zou jij stemmen op tientallen links in een centraal topic? Zouden jullie dat topic überhaupt bekijken? Ikzelf niet echt...

Daarnaast, misschien is het wel handig om de regel wat meer in de verf te zetten. Toen ik nog op Links modde, kwam het erg vaak voorbij. Ik sloopte dan zsm de link er uit met een PB naar de TS, maar zoals gezegd wordt: enkele minuten op Bokt kan al aardig wat extra stemmen opleveren.

Overigens mogen stem-URLs wel gewoon in je onderschrift worden gezet, ik denk dat dat meer aandacht trekt dan een topic. Een topic staat immers op één forum, je onderschrift verschijnt onder ieder bericht op ieder fora :)

furious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-11 13:32

Zo te zien is er weer een nieuwe verkiezing bij. Kom weer overal stem topics tegen.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 12:44

Gewoon temmen op zulke topic's en evt. de TS een berichtje sturen dat dit tegen de regels van bokt is?

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-11 12:46

Yasmine schreef:
Als je een centraal topic daarvoor aanmaakt, is het nog maar de vraag wie zich ermee gaat bezig houden om tientallen bladzijden met linkjes te doorploegen en op die dingen te stemmen. Denk niet dat een centraal topic daarin kan helpen :) Zeg nu zelf, zou jij stemmen op tientallen links in een centraal topic? Zouden jullie dat topic überhaupt bekijken? Ikzelf niet echt...

Daarnaast, misschien is het wel handig om de regel wat meer in de verf te zetten. Toen ik nog op Links modde, kwam het erg vaak voorbij. Ik sloopte dan zsm de link er uit met een PB naar de TS, maar zoals gezegd wordt: enkele minuten op Bokt kan al aardig wat extra stemmen opleveren.

Overigens mogen stem-URLs wel gewoon in je onderschrift worden gezet, ik denk dat dat meer aandacht trekt dan een topic. Een topic staat immers op één forum, je onderschrift verschijnt onder ieder bericht op ieder fora :)

dit is een goed idee in je onderschrift zeten.

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 13:10

Yasmine schreef:

heb je een link voor mij?

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-11 20:41

Waarvan zoek je een link Sjors?

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 09:10

Ik vind dat er meer eenheid in de regels moet komen. Op dit moment wordt er verwarring gecreeerd, zeker bij de jongere gebruikers. Het valt mij al een tijdje op dat als je er een zielig of mooi verhaal achterplakt, het topic gewoon mag blijven staan om dan toch pagina's vol "ik heb gestemd" te moeten lezen,..

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 21:50

Schuur_ schreef:
Ik vind dat er meer eenheid in de regels moet komen. Op dit moment wordt er verwarring gecreeerd, zeker bij de jongere gebruikers. Het valt mij al een tijdje op dat als je er een zielig of mooi verhaal achterplakt, het topic gewoon mag blijven staan om dan toch pagina's vol "ik heb gestemd" te moeten lezen,..

Een post ban dan voor de periode dat er gestemd kan?

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-11 21:56

Als je een topic tegenkomt waarin er toch aangestuurd wordt op "stem op mij" dan is het altijd een sterk plan om er op te Temmen.