Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
saskiakefie schreef:Huh Hoezo is dat zo belangrijk dan, waarom heb je hem verwijderd? Kan je niet beter een beheerder pb-en?
KoudbloedKim schreef:saskiakefie schreef:Dat maakt toch niet uit?Huh Hoezo is dat zo belangrijk dan, waarom heb je hem verwijderd? Kan je niet beter een beheerder pb-en?Ze heeft er vast een goede reden voor.
Ik heb dit zelf ook weleens gedacht, maar denk inderdaad net als Rock niet dat het mogelijk is..
Britt schreef:memberlist.php?mode=viewprofile&u=15998Ik kom me ook even bemoeien met het topic
Mijn pony wordt binnenkort geread en ben heel benieuwd wat daar uit komt. De reden dat ik dat wil doen is dat het af en toe even niet meer weet met haar, ligt het aan mij, ligt het aan haar. Ik zie veel uitingen, maar weet niet of dat komt door een probleem van binnenuit oid of dat het gewoon allemaal losse dingen zijn (wat dierenartsen wel vinden).
Als de reading is gedaan zal ik wel eens plaatsen wat er is gezegd en waar ze last van heeft ed, ik hoop dat je vinger op de juiste plek gelegd wordt en dat ik er wat mee kan!
KoudbloedKim schreef:Deze komt ook uit Helmond; [EA-CO] magnetiseren van mens en dier met een foto