Kan er (wellicht op PP) een centraal topic worden geopend in verband met de Bit-coveractie? Ik heb nu al op behoorlijk wat topics geTeMd, maar op zich lijkt het me wel leuk als er een plaatsje is voor zo'n actie waar heel veel bokkers aan meedoen.
Ja, dat is waar. Vele mensen zetten het in een topic. (Dat verboden is)Of ze zetten het in hun onderschrift. (Niet verboden, maar irritant.)Dus ik ben voor!
ik vind het heel leuk bedacht van bit. ik doe ook mee en heb mijn paardje renoir op de cover gezet[link geknipt]Maar mag dit topic wel of is dit ook verboden?
dym_whis2 schreef:ik vind het heel leuk bedacht van bit. ik doe ook mee en heb mijn paardje renoir op de cover gezet*knip*Maar mag dit topic wel of is dit ook verboden?Dit mag dus ook niet.
russel schreef:Zie dit nu voor het eerst, is Ulrich een bokkerspaard dat hij op nr 1 Staat???Vraag ik me ook af, want ik vind dat veulen met die roze bak op het hoofd veel leuker!
We hebben inmiddels een centraal topic geopend waar iedereen zijn of haar cover kan plaatsen: [PP] [Centraal] Bit Coveractie