Nieuw hier...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vke

Nieuw hier...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-11 14:27

...Hallokes iedereen,

Ik ben al enkele weekjes een stille meelezer. Vindt het een hele informatieve en fijne site.
Ik heb ons (mezelf en m'n dochter) hier ingeschreven om zoveel mogelijk info en veel dingen bij te leren, voor we een pony aankochten.
Onze dochter (9jaar) rijdt nu een 2tal jaartjes paard. Jammer genoeg in de winterperiode ligt dit stil, omdat de lesgeefster nog geen overdekte piste heeft.
Onze dochter is al sinds ze kon praten gek van paarden en haar grote droom was een eigen paard/pony te hebben.
Aangezien we een weide konden huren, 4huizen verder, hebben we besloten haar die kans te geven.
Van haar verjaardagsgeld heeft ze een a-pony gekocht. Een mooie schimmel welsh van 17jaar. Jammer genoeg heeft deze geen papieren. We moeten de DA nog eens laten langskomen om hem een fatsoenlijke checkup te geven. Dat we zeker zijn dat hij geen kwaaltjes heeft, zodat wij niets misdoen voor hem. Hij staat hier meer als knuffelpony en om te verzorgen enz....dan om echt te rijden....ook al kan hij dit zeker nog en zouden we hier stilaan terug mee moeten beginnen, voor hij te fel gewend wordt aan het niets doen. Nuja, waar we hem gekocht hebben heeft hij ook veel op stal gestaan, dus denk niet dat hij het erg vindt dat hij zoveel weidegang heeft. We zijn bezig aan een stalling achter in onze tuin voor hem bij super slecht weer en in de winter, verder mag hij 24/7 buiten in de weide staan.
Zelf ben ik 31jaar, we wonen in het Belgische Limburg. Samen met de papa van m'n dochtertje en onze 2honden van iets meer dan een jaar, 2ratjes (jammer genoeg zijn 2mannelijke ratjes donderdag gestorven door een fout van de DA) en onze 6slangen. Als m'n partner me niet zou tegenhouden, zouden hier nog veel meer diertjes komen. Dochtertje en ik zijn beide serieuze dierenvriendjes. :)

Nog vragen, stel ze gerust.
Groetjes en tot schrijfs hier op Bokt. :-)

bedenaro

Re: Nieuw hier...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 14:28

hoi,welkom hier en veel plezier

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 14:32

Welkom :D

teun01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 14:35

zeker welkom er is een hoop te beleven hier. Heb je ook een foto van de pony? Dat is altijd leuk..

Vke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-11 17:28

dank jullie wel... :)
bij deze een foto.
Afbeelding

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 19:58

Wat een leuke pony hebben jullie! :D

Vke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-11 00:08

Gowlan schreef:
Wat een leuke pony hebben jullie! :D

dan je wel.....maar nu is het vooral wennen aan elkaar en zorgen dat ik hem goed kan bezighouden, zodat hij zich hier gelukkig voelt en niet gaat vervelen :)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 00:10

Hallo!

Welkom hier, jullie hebben inderdaad een hele leuke pony. :j

Maartenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 00:18

Welkom op bokt!
Inderdaad een erg leuke pony :)

LunatjeX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 13:23

een vraagje... hoe kan in een forum openen want ik weet niet hoe dat moet en ik ben ook een betje nieuw hier...

JLLN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 13:49

Leuke pony! Veel plezier op bokt

Vke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-11 15:38

dank jullie wel :)

Vke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-11 16:21

kben een beetje mis denk ik.....ma zal ik weten zodra ik de juiste schofthoogte weet.....t'is een B ipv A-pony.... "bloos"