Ik heet Lesley, ben een meisje (gezien het feit dat mijn naam dit niet duidelijk maakt). Wordt morgen achttien jaartjes jong! joehoe! Nog meer goed nieuws is dat ik na 5 jaar sinds deze week eindelijk mijn beugel zo goed als kwijt ben (alleen nog een stom bitje dat het recht blijft staan). En volgend jaar begin ik aan 6vwo.
Nu eventjes wat meer paarden gerelateerd:
Ik ben begonnen toen ik in groep 7 zat, dat betekent dus dat ik nu een jaar of 7 paardrijd. Ik ben begonnen bij een klein stalletje van een vrouw die vrij veel pony's had waarop wij les kregen! Daar had ik natuurlijk mijn lieveling (dat heeft wel een half jaar geduurd voordat het mijn lieveling werd. Ik weet nog best dat eerst de tranen in mijn ogen stonden als ik hoorde dat ik haar moest hihi). Helaas heb ik daar geen foto's meer van

Daarna verhuisden we naar Curaçao. Hier reed ik bij Rancho Alegre waar we altijd heerlijk buiten door de 'knoek' reden op zowel paso fino's als engels gereden paarden. Dit was natuurlijk erg leuk alleen niet erg goed voor je vaardigheden in de bak hihi.
Na drie jaar kwam ook daar een einde aan en verhuisde we naar het wonderschone Nijmegen. (Ja mijn pa indoctrineert me met Nijmegen haha). Waar ik op een voor mij doen grote manege ben gaan rijden. Bleek al vrij snel dat ik niet zo ben van de grote groepen nieuwe mensen haha. Maar toch een leuke groep gevonden. Toch ben ik daar gestopt en nu heb ik (eindelijk) sinds kort een geweldig verzorgpaardje gevonden!
Ohja hier wat foto's:
Born Bright (mijn liefde op Curaçao)

Mijn nieuwe verzorgknabstrupper!

Dusseh hallo en tot op het forum!