Nu komt er waarschijnlijk een zeer verwarrend verhaal, maar ik ga mijn best doen om het goed uit te leggen en hoop dat iemand kan helpen. Sinds ongeveer een week ben ik op een van de netwerken uitgelogt! IK heb 2 verschillende netwerken waar ik op kan firefox en internet explorer.OP internet kan ik gewoon op bokt, is het mijn start pagina, maar fire fox, wat ik ook probeer, word mijn wachtwoord niet geacepteerd. NU wil ik best een nieuw wachtwoord aan maken, maar mijn mail ligt er ook al een week of 2 uit, dus ik kan ook nergens iets naar toe laten zenden. Al met al een behoorlijk drama vind ik zelf! Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan op lossen? Misschien een nieuw wacht woord via de p.b van bokt? Als iemand trouwens nog een telefoon nummer weet van hotmail, want ook hier komt niemand uit hoe ik die weer terug kan krijgen! Lang verhaal, wacht in spanning af op reacties!
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 06-07-11 16:54
Ai, heel vervelend. Weet je zeker dat je wel het goede wachtwoord in typt? Er is zo geen andere oplossing voor je wachtwoord, dat wordt hoe dan ook naar je mail verstuurd.
Pfoe Aerdenhout, tis een heel verhaal! En wat chaotisch. Ik denk niet dat ik je kan helpen, maar ik ga je wat vragen stellen waardoor anderen dat misschien beter kunnen.
1) je hebt heb over netwerken. Bedoel je dat je in huis 2 verschillende netwerken hebt? Bijvoorbeeld 1 draadloos en 1 gewoon? Of, zoals ik zelf thuis heb, 1 voor bezoekers en 1 voor 'vaste klanten'.
2) firefox en internet explorer zijn beiden browsers. zegmaar de programma's waarmee je over het internet surft. Kan je zien of je computer zelf wel verbinding maakt met het internet? Met 1 netwerk of met allebei?
3) Heb je al een diagnostisch hulpprogramma je beide netwerkverbindingen laten onderzoeken? (Als het goed is vind je die standaard onder de knop 'internetverbinding'. Ik heb alleen een Macbook, dus jongens, als het bij Windows anders zit/heet, help me dan).
4) hotmail heeft geen telefoonnummer. (Hotmail is sowieso rommel, vol met virussen) ik zou zo snel mogelijk overstappen naar gmail (http://www.gmail.com) als ik jou was.) Wat voor foutmelding geeft je hotmail? Kan je op een andere computer wel inloggen? Zo niet, wat staat er dan op het scherm als je inlog afgewezen wordt?
Wat betreft de netwerken...man ik ben zo blond wat dit betreft!...ik heb op de computer op stal firefox waar ik op kan beginnen en internet explorer. En thuis het zelfde. Ik heb 2 computers, een op stal en een thuis.ik neem aan dat het gewoon 1 netwerk is. Voor vraag 2....geen idee, maar ik kom op beide browsers gewoon op internet. Vraag 3...ja hoor eens, nu ga je me veels te moeilijke vragen stellen, deze laat ik van de week even zien aan iemand die er meer verstand van heeft! Vraag 4..hotmail geeft doorlopend aan dat mijn wachtwoord niet juist is en ik weet zeker dat die klopt.
Voor het nieuwe wachtwoord op bokt is het misschien een idee om het naar een ander zijn mail te sturen?
Ik hoop dat Neonlight je kan helpen! Anders is het idd helemaal geen slecht idee om een iemand te laten meekijken wat nu eigenlijk het probleem is. Het is vast in no time opgelost als je er even een ervaren iemand naar laat kijken.
Succes!
Fenn
Geplaatst: 06-07-11 17:22
Ik heb dit ook een keer gehad en ben nu heel hard aan het speuren wat toen het probleem was. Wat je in ieder geval kunt proberen is op elke computer en op elke server waar je gewoon aan kunt melden je af te melden. Daarna aanmelden op de plaats waar het nu niet gaat, bij mij was dit volgens mij de uiteindelijke oplossing.
Edit: Dit gaat dan over Bokt.nl , niet over Hotmail.
aerdenhout1
Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-11 17:24
ER hebben al div. mensen geprobeerd mijn hotmail weer te activeren, ook via een ander E mail adres, tot nu toe geen resultaat. Stom gedoe!
kensha
Geplaatst: 06-07-11 23:17
Mijn ouwe hotmail was ook een tijdje gedeactiveerd maar is nu weer geactiveerd. Er is een optie om eenmalig een code naar je mobiel te laten sturen die code kun je gebruiken om je gedeactiveerde hotmail account weer te openen.
Daarnaast wat je eventueel kan kopieren, (dit is een gluiperig manier) is wanneer je in je IE naar inloggen gaat je inlognaam en paswoord kopieerd, deze kan je weer bij je firefox plakken.