laster aan derden op bokt meer dan zat!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 12:32

psycholoog is not done Haha! sjakie Haha! Misschien een boktpsycholoog inschakelen???? Haha! en een boktrelatietherapeut. Soort van 'lieve mona'

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 12:33

heerlijk zou dat zijn OK dan! misschien idd een goeie tip voor mensen die vinden dat ze aan laster en smaad kunnen doen hier op bokt, zonder dat de persoon in kwestie zich kan verdedigen (of zij daar behoefte aan heeft is ook maar de vraag)

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 12:33

maken we er lieve penny van *LOL*

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 12:34

Het enige gevoel wat ik bij dit hele Debo/Jolanda etc. verhaal heb.. is GROW UP.... Wat een kinderachtig gedoe allemaal en iedereen wil iedereen erbij betrekken om zijn/haar gelijk te krijgen en dan doel ik niet alleen op het land van Ooit gebeuren maar op alle persoonlijke vetes hier op bokt. Als je iemand niet mag, laat die persoon dan lekker links liggen en hou de eer aan jezelf. Ik zou me schamen als heel bokt en daarbij heel de wereld (via internet) al mijn persoonlijke problemen kan lezen.. dat zou een mooie soap zijn Haha!
Laatst bijgewerkt door AnneOmie op 10-09-03 12:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 12:34

en alles wordt dan netjes vertrouwelijk behandeld

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 12:37

of je kunt gewoon de problemen laten waar ze thuis horen en dat is in de meeste gevallen niet op bokt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 12:38

stef schreef:
maar, wat irl gebeurt (in dit geval tussen debo en jo) hoeft niet weer op bokt uitgevochten te worden. Ik snap het niet helemaal want het gebeuren op de ooit dag heeft niets, maar dan ook niets met bokt te maken. Laat bokt daar dan ook lekker buiten


helemaal mee eens... IK ben ook NIET de persoon die dit omhoog heeft gehaald.. IK heb het ACHTER me gelaten jammer dat er mensen zijn die hier sensatie in zien en het even lekker omhoog halen,,,

Lees even terug en dan zie je dat IK nergens begonnen ben over het "[***]"gebeuren... Dat is namelijk MIJN PRIVE en wil niet eens dat heel bokt het weet al zijn er mensen ( die de bel wel hebben horen klingelen maar niet weten waar de klepel hangt ) die het leuk vinden verhalen te ronde te doen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 12:42

Wat Mexx2 betreft.. die is enkel uit op sensatie.. laat haar


via pb:

Mexx2 schreef:

elke keer als ik op welke maniewr dan ook,een reactie van jou op bokt zie,met praat over wie dan ook,ga ik er op reageren!
dan kijken we wel wie er de langste adem heeft!

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 12:43

Debo"]
Wat Mexx2 betreft.. die is enkel uit op sensatie.. laat haar


via pb:

[quote="Mexx2 schreef:

elke keer als ik op welke maniewr dan ook,een reactie van jou op bokt zie,met praat over wie dan ook,ga ik er op reageren!
dan kijken we wel wie er de langste adem heeft!

[/quote]

dit is precies wat bokt niet wil weten (tenminste ik niet, laat ik iig voor mezelf blijven spreken Haha! )

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 12:48

Knap. Ik lees het ooit topic. Daar sla je nog iemand voor d'r bek en een dag later ben je d'r overheen. Ik benijd je best wel.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 12:49

Mexx2, ik snap absoluut de bedoeling van dit topic niet aangezien je je zelf even hard schuldig maakt aan laster aan derden in het land van ooit topic imo... de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet??? Later aan derden stoor je je aan maar Debo stangen mag wel? Dat snap ik toch echt niet Ik vind jouw reacties net zo goed ver beneden peil... Ik ben ook tegen persoonlijke vetes op bokt e.d. hoor, daarom snap ik niet waarom jij er zelf imo toch ook aan mee doet... Iedereen heeft het recht op zijn/haar eigen prive leven, daarin mogen imo zelfs ook fouten in worden gemaakt, dat is menselijk (waarmee ik niet zeg dat ik bepaalde dingen goed keur)...maar om dat voor een ander dan maar breed uit op bokt te plaatsen, dat vind ik echt niet kunnen. Voor jezelf oke, maar voor een ander is dat toch echt onfatsoenlijk en valt dat wat mij betreft ook onder laster aan derden. Zie ook mijn reactie in het land van ooit topic -sorry voor het off topic gaan daar Vinessa-. Ik ken niemand van de betrokkenen, maar wou toch reageren omdat ik echt de draad kwijt ben en niet snap waatom dit topic nou eigenlijk geplaatst is...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 12:51

Fasel schreef:
Knap. Ik lees het ooit topic. Daar sla je nog iemand voor d'r bek en een dag later ben je d'r overheen. Ik benijd je best wel.


is al 2 weken geleden en ja ik ben er overheen.. Heb een nieuw leven ze mag hem hebben aleen de manier waarop beviel me niet vandaar die dreun voor der kop.. met mij valt niet te spelen...
Ik krijg van hun uit de kans alleen niet om over nieuw te beginnen aangezien ze me overal telkens weer lastig moeten vallen.. ook daar in het land van ooit.. telefoontjes , emailtjes omdat mijn ex me terug wil en [***] zich 2de keus voelt.. .. noem maar op , heb daar geen zin in dus heb dat even duidelijk gemaakt...

zo leuk he weer wat te weten gekomen van mijn prive leven.. zal ik meeteen alles maar boven tafel gooien.. pff mensen laat me ik heb mijn leven en vind dat jullei daar weinig mee te maken hebben

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 12:51

oftewel is het een topic om weer een persoonlijke vete uit te knokken???

priveproblemen zijn vervelend, maar laat het priveproblemen en maak er geen boktproblemen van Boos!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 12:52

Debo"]
Wat Mexx2 betreft.. die is enkel uit op sensatie.. laat haar


via pb:

[quote="Mexx2 schreef:

elke keer als ik op welke maniewr dan ook,een reactie van jou op bokt zie,met praat over wie dan ook,ga ik er op reageren!
dan kijken we wel wie er de langste adem heeft!

[/quote]

PRIVE berichten.
Ondanks alles is het niet toegestaan die zomaar openbaar te maken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 12:53

vikki schreef:
Mexx2, ik snap absoluut de bedoeling van dit topic niet aangezien je je zelf even hard schuldig maakt aan laster aan derden in het land van ooit topic imo... de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet??? Later aan derden stoor je je aan maar Debo stangen mag wel? Dat snap ik toch echt niet Ik vind jouw reacties net zo goed ver beneden peil... Ik ben ook tegen persoonlijke vetes op bokt e.d. hoor, daarom snap ik niet waarom jij er zelf imo toch ook aan mee doet... Iedereen heeft het recht op zijn/haar eigen prive leven, daarin mogen imo zelfs ook fouten in worden gemaakt, dat is menselijk (waarmee ik niet zeg dat ik bepaalde dingen goed keur)...maar om dat voor een ander dan maar breed uit op bokt te plaatsen, dat vind ik echt niet kunnen. Voor jezelf oke, maar voor een ander is dat toch echt onfatsoenlijk en valt dat wat mij betreft ook onder laster aan derden. Zie ook mijn reactie in het land van ooit topic -sorry voor het off topic gaan daar Vinessa-. Ik ken niemand van de betrokkenen, maar wou toch reageren omdat ik echt de draad kwijt ben en niet snap waatom dit topic nou eigenlijk geplaatst is...


amen! OK dan! zo nu klaar? Kunnen we weer "gezellig" gaan bokken met z'n alle... pff...

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 12:53

topic is zo inderdaad gewoon weer een persoonlijke vete

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 12:54

sjakie schreef:

priveproblemen zijn vervelend, maar laat het priveproblemen en maak er geen boktproblemen van Boos!


dat ben IK ook niet aan het doen maar Mexx2.. ik verdelig allen mijn eigen prive leven.. thats all

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 12:54

Debo schreef:
zo leuk he weer wat te weten gekomen van mijn prive leven.. zal ik meeteen alles maar boven tafel gooien.. pff mensen laat me ik heb mijn leven en vind dat jullei daar weinig mee te maken hebben


ik ben te blond voor deze reactie Verward. als jij je leven hebt en je privezaken prive wilt houden dan hoef je toch niet op een ander te reageren?
je kunt het toch gewoon afsluiten als je een dergelijk steek onder water krijgt door het te negeren of zeggen dat het jouw privezaken zijn zonder tekst of uitleg te geven???

maar volgens mij zie ik dat helemaal verkeerd Haha!

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 12:55

het zomaar openbaar maken van privé aangelegenheden tast de naam van iemand aan en is volgens mij een vorm van smaad

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 12:55

waarom dan? je hebt bokt niet nodig, laat ze lekker denken wat ze willen, jij weet toch beter..... (althans, neem ik aan)
Dus waarom zou je jezelf verdedigen?

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 12:56

INderdaad Debo. Jouw prive is jouw prive. HOU HET DAN OOK PRIVE alsjeblieft. En hetzelfde geldt voor Mexx. Laat de problemen prive. Of vecht het samen uit.

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 12:56

Debo"]
[quote="sjakie schreef:

priveproblemen zijn vervelend, maar laat het priveproblemen en maak er geen boktproblemen van Boos!


dat ben IK ook niet aan het doen maar Mexx2.. ik verdelig allen mijn eigen prive leven.. thats all
[/quote]

je HOEFT je PRIVEleven NIET te verdedigen
is toch jouw pakkie an.

Zal even lekker worden zeg dat je aan heel bokt je hele leven moet gaan verantwoorden. Scheve mond

Tes82

Berichten: 720
Geregistreerd: 14-03-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 12:57

Arno24 schreef:
het zomaar openbaar maken van privé aangelegenheden tast de naam van iemand aan en is volgens mij een vorm van smaad


Precies! Ik ben niet zo handig en wil niemand op een idee brengen ( Schijnheilig ), maar ik denk dat we zo een pagina kunnen vullen met uitspraken van Debo die zeer zeker smaad zijn.
Nogmaals, nu is het ineens not done, wereldvreemd naar mijn idee.

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 12:59

VLEUTIE"]
[quote="Arno24 schreef:
het zomaar openbaar maken van privé aangelegenheden tast de naam van iemand aan en is volgens mij een vorm van smaad


Precies! Ik ben niet zo handig en wil niemand op een idee brengen ( Schijnheilig ), maar ik denk dat we zo een pagina kunnen vullen met uitspraken van Debo die zeer zeker smaad zijn.
Nogmaals, nu is het ineens not done, wereldvreemd naar mijn idee.
[/quote]
Kan het zo navragen hier, heb 40 advocaten en juristen tot m'n beschikking Haha!

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-03 13:01

Arno24"]
[quote="VLEUTIE"][quote="Arno24 schreef:
het zomaar openbaar maken van privé aangelegenheden tast de naam van iemand aan en is volgens mij een vorm van smaad


Precies! Ik ben niet zo handig en wil niemand op een idee brengen ( Schijnheilig ), maar ik denk dat we zo een pagina kunnen vullen met uitspraken van Debo die zeer zeker smaad zijn.
Nogmaals, nu is het ineens not done, wereldvreemd naar mijn idee.
[/quote]
Kan het zo navragen hier, heb 40 advocaten en juristen tot m'n beschikking Haha!
[/quote]

Kun jij geen moddie worden van dit forum Haha!