HTML wel ondersteunen?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

magda_90

HTML wel ondersteunen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-11 16:22

Ik zat mij het volgende af te vragen. Met HTML kun je een boel doen, bijvoorbeeld ook EA-advertenties een goede en nette look geven. Maar Bokt.nl ondersteunt het HTML niet. Zou dit wellicht kunnen veranderen, bijvoorbeeld voor de profiel opmaak of voor EA?

Nu snap ik dat het lastig kan zijn gezien lang niet iedereen hier verstand van heeft. Vandaar dat ik mijn 'hardop-nadenken-gedachte' eens wou plaatsen op Forumzaken. :)

Paardenmeis1

Re: HTML wel ondersteunen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 16:33

Voor de niet HTML mensen kan je natuurlijk een soort help ding maken. Dat had je toch vroeger voor CU2 enzo :+ ? Dan moest je wat velden invullen en druk je op een knop > tadaaa knippen, plakken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 16:35

Dat heb ik me ook wel eens afgevraagd. Maar het "probleem" is idd de mensen die er niet mee kunnen werken. En dat zijn verre weg de meeste!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-11 16:42

Zou het een idee zijn, wanneer je een bericht maakt of je profiel opstelt, dat je dan een vinkje aan kan zetten over het wel of niet gebruiken van HTML?

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 16:45

magda_90 schreef:
Zou het een idee zijn, wanneer je een bericht maakt of je profiel opstelt, dat je dan een vinkje aan kan zetten over het wel of niet gebruiken van HTML?

Dat is denk ik wel een optie :j

Aan de andere kant, wanneer je een dingetje hebt zoals http://www.mycu2.nl/ kom je al een end!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 17:07

In het nieuwe EA (jaja, de oplossing voor al je problemen :D) komen meer mogelijkheden om hier iets mee te doen.

HTML is inderdaad wat te ingewikkeld voor de gemiddelde gebruiker, daarnaast zitten er ook flink wat beveiligingsrisico's aan het toelaten van HTML. Op dit moment geen optie dus maar wel iets waar we meer in mogelijk willen maken.

Grote nadeel is overigens dat je enorme kerstboom advertenties krijgt, kijk maar op eBay, daar komen soms de meest onleesbare dingen voorbij :+ Weet dus nog niet hoever we hierin gaan (en of we inderdaad meer aan gaan bieden dan nu).

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-11 17:20

Bedankt Bart! De tijd zal het dus gaan leren wat dit gaat worden.