We kennen allemaal de typische bokttopics, waar iemand 10 pagina's afgekraakt wordt omdat er een slof omhangt.
Maar er wordt dan geklaagd over de andere topics, de topics met gewoon leuke paarden & gewoon leuke foto's die dan geen reacties krijgen.
Maar krijgen ze die reacties niet omdat het maar gewoon is? Of krijgen ze die reacties niet omdat mensen maar op hun handen gaan zitten?
Want er bestaan ook topics met 10 pagina's 'wauw, wat mooi & leuk & ... '
Dit vroeg ik me ineens af

Ben nu al een paar keer een topic tegengekomen waarbij ik weer weggeklikt heb, ik wilde wel reageren, maar het zou niet zo'n leuke reactie zijn en dan heb ik iets van "moet ik dat nou persé neerzetten? Ieder z'n eigen ding toch?" .. Maarja, zo kan het dus ook gebeuren dat je weinig tot geen reacties in een topic krijgt, als iedereen denkt zoals ik en gewoon weer wegklikt ...
Nu, ieder heeft z'n eigen mening over dingen, en dat zal ook mede bepaald worden door eigen ervaringen (of het gebrek daaraan). Wat een ander mooi, leuk & cool vindt hoef jij dat nog niet te vinden .. Is het dan nodig dat er alleen mooi, leuk & cool staat? Of mag jij gewoon in elk topic zeggen wat je denkt? Maar dan ben je weer een verpester etc. etc. Maar als er geen reacties komen wordt daar ook weer over geklaagd ...
Snappen jullie een beetje waar ik naartoe wil?

Vind het zelf moeilijk uit te leggen namelijk