Nut van ITP en JITP?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Nut van ITP en JITP?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 12:45

Tsja dat vraag ik me nu al een tijdje af. Waarom bestaat de JITP?

Het geeft veel verwarring, En veel werk voor de mod's en echt een nut/duidelijke reden waarom alles onder de 15 jaar in de JITP moet posten zie ik niet..

In de ITP staan namelijk toch altijd "onzin" foto's. En dan maakt het toch ook niet uit of de foto's van gebruikers jonger dan 15 bij de foto's staan van gebruikers ouder dan 15.

Dus wie kan mij het nut/de rede vertellen van het bestaan van de JITP? En of het niet handiger is om de JITP gewoon op te heffen. Want zoals ik al schreef geeft het volgens mij alleen verwarring, en daarmee ook extra werk voor de mods. Terwijl die tijd in veel nuttigere zaken gestoken kan worden?

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 12:56

ITP is een erg druk forum, er worden veel topics geplaatst. Dusdanig veel, dat er een splitsing is gemaakt, om er zo voor te zorgen dat topics iets langer dan enkele uren op de eerste pagina staan, en de plaatsers dan ook kans hebben dat hun topic bekeken wordt. Er moest een keuze voor een splitsing gemaakt worden, en dat is op leeftijd geworden. Als we de fora bij elkaar zouden zetten zou het weer overspoeld worden met topics, een topic staat maar even in zicht en dat is niet leuk voor de plaatsers.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 12:57

Neonlight schreef:
ITP is een erg druk forum, er worden veel topics geplaatst. Dusdanig veel, dat er een splitsing is gemaakt, om er zo voor te zorgen dat topics iets langer dan enkele uren op de eerste pagina staan, en de plaatsers dan ook kans hebben dat hun topic bekeken wordt. Er moest een keuze voor een splitsing gemaakt worden, en dat is op leeftijd geworden. Als we de fora bij elkaar zouden zetten zou het weer overspoeld worden met topics, een topic staat maar even in zicht en dat is niet leuk voor de plaatsers.

Ah zo :) Dat is een duidelijke reden :)

LadyMadonna

Re: Nut van ITP en JITP?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 21:54

Ik snap de splitsing mbt de drukte, maar ik vind wel dat users zelf de keuze moeten hebben.
Over het algemeen (!!) zijn de reacties op ITP serieuzer dan JITP, en als een user en dan voor kiest om op ITP te plaatsen, moet dat ook kunnen.
Maar nee, alles onder de 16 moet automatisch op JITP....