Boktmeetings: falende niet-besloten topics

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Annemijn

Boktmeetings: falende niet-besloten topics

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-11 14:16

Ik heb van de week, na een PB naar een mod of het echt niet anders kon, een topic geopend op BoktMeetings om een meeting in Enschede te opperen. Zoals ik al verwacht had heb ik geen reacties, en een topic dat maar 13 keer bekeken is. Balen, maar wie weet is er gewoon geen animo voor. Totdat ik eens tussen de andere topics keek. Zolang je niet al heel veel vriendjes hebt op bokt (waardoor het eigenlijk weer een half-besloten topic word) en ontzettend veel gaat spammen in huiskamertopics en dergelijke, is je leuke idee eigenlijk gedoemd om te mislukken. Ik vind dit persoonlijk erg jammer.

Splitsen van het forum in een deel Besloten en een deel Open is al eens afgewezen, maar misschien is er wel een bokker met een briljant idee, of zijn zoveel bokkers het met me eens zodat de splitsing toch nog eens overwogen kan worden?

Liefs,
Annemijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 14:25

Hmmm... Als ik voor mezelf spreek kijk ik ook eigenlijk nooit in dat subforum zonder daarheen te verwezen geworden door iemand. Ik denk dat dat met meer mensen zo gaat. Wat is er mis met hier en daar een linkje droppen en/of het in je onderschrift zetten om een meeting onder de aandacht te brengen?

Edit: Mocht de meeting door gaan lijkt mij dat overigens ook best leuk hoor :D

Anoniem

Re: Boktmeetings: falende niet-besloten topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 14:37

opzich wel jammer, ik kan me uit mijn beginperiode op bokt wel herinneren dat er echt veel leuke open meetings waren :D Uiteindelijk was het wel altijd een vast clubje wat toen altijd kwam, en heel bokt was toen nog wel een beetje ons kent ons, dus was het ook daadwerkelijk leuk om iedereen in het echt te zien :))

Maar 't is idd wel jammer dat het nu een stuk minder is eigenlijk..... Heb er best goede herinneringen aan :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 14:40

Ik zou eerlijk gezegd niet zomaar met iemand meeten die ik helemaal niet ken, ook op bokt kunnen enge types zitten dus ik weet liever een beetje met wie ik afspreek. Met de meiden die ik wel gemeet heb kletste ik op bokt al zeker een jaar, wist hun telefoonnummers, kende hun gezicht van foto's. Pas als zulke dingen een beetje bij elkaar kloppen ga ik iemand opzoeken.
Denk dat meer mensen dat hebben, en dat daarom open meetings minder hard lopen. Ik kijk er ook nooit tenzij ik weet dat iemand die ik ken (of ikzelf) een meeting organiseer.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 15:57

Blijheid schreef:
Ik zou eerlijk gezegd niet zomaar met iemand meeten die ik helemaal niet ken, ook op bokt kunnen enge types zitten dus ik weet liever een beetje met wie ik afspreek. Met de meiden die ik wel gemeet heb kletste ik op bokt al zeker een jaar, wist hun telefoonnummers, kende hun gezicht van foto's. Pas als zulke dingen een beetje bij elkaar kloppen ga ik iemand opzoeken.
Denk dat meer mensen dat hebben, en dat daarom open meetings minder hard lopen. Ik kijk er ook nooit tenzij ik weet dat iemand die ik ken (of ikzelf) een meeting organiseer.

Precies :j dat heb ik ook hoor. Zomaar met wildvreemden afspreken die ik ook op bokt helemaal niet ken zou ik niet zo snel doen :n
Meetings waar ik tot nu toe heen geweest ben waren allemaal besloten meetings van topics waar ik net als Blijheid al langer kwam (daar ken ik Blijheid ook van :)) )

ik denk dus dat de kans om zo maar een meeting te organiseren daardoor ook een veel kleinere kans van slagen heeft dan een meeting van een topic waar je al meer mensen van kent, door telefoonnummers, foto's, msn etc.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 16:00

De grote Bokt-Efteling meeting was een open meeting :-) Volgens mij is dat ook onder de aandacht gebracht dmv onderschriften enzo :-)

Bij besloten meetings heb je toch vaak dat mensen die al lang met elkaar kletsen in een HK topic toch elkaar willen leren kennen :-)

Ik zie dat dit je topic is? Annemijn @ [BM] Quiznight Enschede meeting? Je hebt het pas gisteren geopend dus dan kun je niet verwachten dat het storm loopt. Daarnaast heb je nu al 1 reactie. Als ik jou was zou ik het gewoon meer promoten dmv onderschrift :-)
Daarnaast ook kijken of er een topic is voor bokkers uit Enschede en daar jezelf in melden, misschien zijn er ook wel mensen daar die het leuk vinden.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 16:17

Ik zou het inderdaad zeker promoten. Zoals al meerderen gezegd hebben: Bokt is erg groot en tis makkelijk te missen. Ik kijk eigenlijk nooit in het gedeelte van de Boktmeetings dus ik zou m ook niet tegengekomen zijn. Op de Eftelingmeet ben ik ook via een onderschrift terecht gekomen.

KimE

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 16:22

Ik denk inderdaad ook dat niet heel veel mensen op Boktmeetings kijken die niet in een besloten topic zitten. Dan spreek ik eigenlijk voor mezelf, ik kijk nooit op BM, tenzij ik ga meeten met 'mijn' topic. :)

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 22:54

Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik niet al te vaak kijk op het boktmeetingsgedeelte.
Met het HKtopic waar ik in zit, is er een vast meetingtopic waarin in alle meetings besproken worden, en die vind ik makkelijk onder mijn berichten.

Ik ga wel een kijkje nemen in je topic.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 07:49

Ik ga mee met de rest boven mij. Begin dit jaar is er wel een open lasergame meeting geweest en die werd toen ook gepromoot in onderschriften. Ik vind open meetings wel altijd leuk en ga er gewoon heen. Het maakt mij niet uit als ik die mensen niet eerder gezien heb. :P

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 21:19

@ apple: ik dacht dat zulke topics over wie waar woont verboden waren??? tenminste, dat was altijd wel zo??

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-11 23:48

Boktmeeting topics niet....en HK topics ook niet...verder wel. :=
Dacht ik hoor...pin mij er niet op vast...

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 14:10

@lonneke: een topic openen met 'wie woont er waar' is inderdaad niet de bedoeling, maar je hebt wel in de Huiskamer topics met 'bokkers uit de omgeving XXX' 'bokkers van stal YYYY' 'bokkers van die en die rijvereniging' etc.etc.etc.. Hetzelfde met boktmeetings :-) .

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 14:36

Volgens mij begint je topic nu wel te lopen. Maar het wel waar wat anderen zeggen: BM is geen forum waar je vaak zomaar even gaat kijken of er nog een leuke meeting is. Vaak kom je daar pas als je in een HK-topic zit waar een meeting wordt aangekondigd.

In je onderschrift zetten is een optie. Maar dat heb je al gedaan.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 11:31

Zelf kijk ik idd ook niet vaak bij bm. De meetings waar ik heen geweest ben waren voornamelijk met mensen die ik uit huiskamertopics ken. Wel ben ik een keer met een paar bokkers op de veluwe gaan rijden en was er vorig jaar een westernmeeting. Volgens mij ben ik daar ook via onderschriften bijgekomen. Dus gewoon veel reclame maken, dan kan het best een succes worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-11 15:03

ik kijk daar ook niet vaak!
ik ga met capopjekop mee!

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 00:12

Ik kijk best regelmatig op BM, vind open meetings altijd erg leuk en nog leuker om nieuwe mensen te ontmoeten :D helaas zie ik bijna alleen nog maar besloten meetings op het subforum :\

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 00:15

het valt mij ook op dat er bijna nooit meer open meetings zijn -O- en ik ben ook voor splitsing :j

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 19:10

Ik ben een groot voorstander van idd splitsen, is ook onzin om die toch al besloten topics bij de nieuwe berichten te laten komen. Maar daar een soort HK van dan !!!!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 11:05

Het is een bekend probleem en we hebben ook ideeen voor een oplossing. Nu nog tijd vinden om die plannen ook uit te werken :) Tot die tijd is het nog even behelpen en zijn de meetings voor een groot deel afhankelijk van b.v. de huiskamertopics.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 17:25

Als je die uit de actieve berichten haald, dan is groot probleem opgelost, niemand zit op die topics te wachten, gezien ze toch besloten zijn

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 22:32

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 22:34

Ik heb je topic nooit gezien. Dat geldt denk ik voor meer mensen in deze regio. Er zijn redelijk veel mensen die alleen nog in de HK komen. Dat is misschien ook een reden.