Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Pasamba schreef:Dat er in totaal 6 berichten zijn geplaatst in het topic waar je op getemd hebt.Als dat er 15 zijn, dan staat er dus (15) achter.
Marieke_K schreef:Via je gebruikerspaneel kan je naar de link: Tip een mod gaan (aan de linkerkant in je gebruikerspaneel). Daar zie je de berichten waar je op getemd hebt met een cijfer tussen haakjes (het aantal keer dat er getemd is op een topic).
Anoniem schreef:Marieke_K schreef:Via je gebruikerspaneel kan je naar de link: Tip een mod gaan (aan de linkerkant in je gebruikerspaneel). Daar zie je de berichten waar je op getemd hebt met een cijfer tussen haakjes (het aantal keer dat er getemd is op een topic).
Huh? dat was toch juist niet zo. Maar gewoon het berichten aantal in het topic?
Hhilde schreef:roxiie schreef:Ik denk dat je het druk gaat krijgen Delerium
Alleen zie ik na mij "temmen" nergens een cijfer tussen haakjes staan
Bij Tip een Mod onder je gebruikerspaneel!
Ik ben er dus net pas achter gekomen dat mods ook daadwerkelijk reageren op je TeM.
Anoniem schreef:Hhilde schreef:Bij Tip een Mod onder je gebruikerspaneel!
Ik ben er dus net pas achter gekomen dat mods ook daadwerkelijk reageren op je TeM.
Haha dat wist ik al langer. Ik lees alleen bijna nooit reacties op de tem.
Duke schreef:Dan moet je aangeven dat je geen reactie wilt. Kun je aanvinken als je Temt. Als je aanvinkt dat je wel een reactie wil, krijg je ook een reactie.
Asyaa schreef:Duke schreef:Dan moet je aangeven dat je geen reactie wilt. Kun je aanvinken als je Temt. Als je aanvinkt dat je wel een reactie wil, krijg je ook een reactie.
Niet helemaal waar.
Ik vink bijna nooit aan dat ik een reactie wil, behalve in specifieke gevallen als ik het niet eens ben met een bepaalde handeling van een mod en graag uitleg wil. Toch krijg ik op bijna elke TeM een klein bedankje, wat gewaardeerd wordt (tenminste door mij)