Ikzelf ben geabonneerd op de nieuwsbrief van dierenkliniek De Bosdreef, die zit vaak boordevol nuttige info (ditmaal over aandoeningen aan de wervelkolom) en weetjes en die zou ik dan ook graag doorspelen naar Bokt. Maar Medisch is eigenlijk voor vragen m.b.t. de gezondheid; hoort dit er dan wel tussen en is er überhaupt animo voor?
Misschien zijn er nog mensen die nieuwsrbrieven van bepaalde DA-praktijken krijgen en die ook willen doorspelen?
Niet op dit moment iig. We kunnen altijd nog een andere optie maken, zoals bijvoorbeeld een topic met de nieuwsbrieven erin, maar dat is wat ingewikkeld, omdat er ook veel plaatjes e.d. in de nieuwsbrieven zitten, maar ik zie het wel als een optie.
fenja
Geplaatst: 11-07-11 12:52
Jammer desnoods wil ik er elke maand wel werk van maken voor een nieuwsbericht op voorpagina. Lijkt mij dat er namelijk naast onnuttige info vaak ook wel nuttige info staat.
Ze komen sowieso niet op de voorpagina fenja. Het zou dan bijvoorbeeld in een sticky op WZ kunnen, maar nu loop ik toch wat vooruit op zaken. Ik ga in overleg met de andere Wikimods.
Vienna2007
Geplaatst: 11-07-11 14:50
Neem aan dat daar ook eerst toestemming voor gegeven moeten worden door eventuele klinieken..........
sandorra
Geplaatst: 11-07-11 18:32
Vienna2007 schreef:
Neem aan dat daar ook eerst toestemming voor gegeven moeten worden door eventuele klinieken..........
Waarom? Ik denk dat als je aaangeeft waar het vandaankomt het geen probleem moet zijn.