geen artikelen in de bokt wikki

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

fenja

geen artikelen in de bokt wikki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-11 13:53

Waarom staan er soms in nieuwsberichten links naar de wikki Bijvoorbeeld in dit artikel van vandaag

[VN] Ben Schröder verliest toppaard BMC Unaniem aan Onassis

Je kan de naam van het paar unaniem aanklikken voor meer info maar die info is er niet. waarom wordt die link dan in het bericht geplaatst?
Dit geld ook voor de naam van de koper van het paard.

Groetjes yvette

Marlinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 08:57

Als er een link naar een niet-bestaand artikel wordt geplaatst komt het artikel automatisch op een lijst van niet-bestaande verwijzingen. Die lijst wordt vast regelmatig bekeken om te zien wat voor artikelen er nog gemaakt moeten worden. Dus zo weten de wikischrijvers dus wat er nog te schrijven is, denk ik? Zo doe ik het op de wiki waar ik meehelp wel. Maar dat neemt niet weg dat je even raar opkijkt als je meer informatie wil en er is niets inderdaad. :') Misschien kunnen ze niet-bestaande links net als op de wiki wel een ander kleurtje geven o.i.d.?

[edit] De lijst die ik bedoel: http://www.bokt.nl/wiki/Speciaal:GevraagdePaginas

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 12:50

Daarnaast zijn er nog een paar redenen. Het is voor de nieuwsredactie niet te doen om eerst alle linkjes na te gaan óf er wel een pagina met tekst ís. Daarnaast is het ook een uitnodiging om mee te schrijven. Dus als je een 'lege' pagina ziet en daar baal je van. Meldt je op WZ/bij de Wikimod's en vul de pagina. :)