Mag je zomaar van Bokt-naam veranderen.Meestal staat er dan wel iets bij als vroeger bekend als.......Maar waar ik bedoel staat zoiets er niet.En daar ik al eens door deze dame belazerd ben......!!Dus mag dat zomaar?
En vraag aan de mods :Gaan we ooit nog naar het oude systeem terug ?Ik vind het zo niet echt een verbetering en velen zijn dat met me eens !
Volgens mij kun je je naam veranderen.Dat wat ik gezien heb is volgens mij bij het nieuwe systeem gebeurd.Maar meestal staat er dan bij dat de naam veranderd is en nu dus niet !
Klopt, je kunt als je je naam veranderd kiezen of je oude naam nog zichtbaar blijft. Dus als je bij profiel kijkt staat er dan onder de gebruikers naam : tot 2 juli bekend als ... Maar je kunt er ook voor kiezen dat dit niet zichtbaar is.
Muurp
Geplaatst: 20-06-11 19:49
Je kunt eenmalig je naam veranderen. Hierbij is een optie ingebouwd waarbij je kunt aanvinken of je wilt aangeven wat je oude gebruikersnaam was. Sommige mensen willen dit niet en zullen dit dan ook uitvinken.
Edit; iemand was me voor.
tljrtos
Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-11 19:51
Dan snap ik dat diegene ervoor gekozen heeft om dat niet aan te geven !
Als je je gebruikersnaam zelf al een keer veranderd hebt, maar je wilt hem absoluut weer veranderen, kan je dat door een mod laten wijzigen. Gewoon een PB'tje sturen naar eender welke mod met een motivatie Waarschijnlijk heeft die persoon dat laten doen, want voor zover ik weet is er geen "nieuw" systeem. Iedereen kan nog steeds zijn eigen naam veranderen.
Namen kunnen veranderen heeft niets te maken met het nieuwe systeem voor Eenmaal Andermaal. Namen veranderen kan al veel langer. En het al dan niet zichtbaar laten zijn wie je hiervoor was, is hierboven al uitgelegd.