Misschien moet er ergens een kalender komen waarin jullie kunnen vermelden wanneer het geplaatst gaat worden. bedoel de 15e is de 15e. De krant wacht ook niet op nieuws en levert de krant van disndag af op woensdag.
Ik zou het BNB niet met een krant willen vergelijken Ons streven is de BNB op de 15e te plaatsen. In verband met tentamens en andere zaken is soms een deel van de redactie beperkt aanwezig. Hierdoor kan het wat langer op zich laten wachten.
En zoals gewoonlijk maakt bokt van een mug een olifant. Waar halen jullie vandaan dat ik me er druk om maak?. Het is een suggestie en een opmerking? Naar mijn idee maak ik me er niet druk om
Tja jij bent degene die er een topic over maakt en je openingspost komt ook niet heel vriendelijk op mij over. T is niet dat het bokt team de hele dag een beetje uit zijn neus zit te vreten
Ik wacht geduldig. Vind het altijd prettig te lezen en wat mij betreft komt het op die ene dag niet aan. Is het een idee om de 15e van de maand te veranderen in tussen de 15e en 18e van de maand?
Precies! Daarom was het gisteren de 15e, de streefdatum, en is het vandaag pas de 16e, één dag na de streefdatum. Één à twee dagen na de streefdatum publiceren vind ik netjes genoeg hoor.
Blue_Eyes
Geplaatst: 16-06-11 16:24
Edit: wel erg cru gesteld, dus even weggehaald.
Laatst bijgewerkt door Blue_Eyes op 16-06-11 16:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Nou, je hebt gelijk. Het staat er inderdaad wel een beetje cru, zoals ik dat eerder stelde. Maar ik blijf wel van mening dat Bokt nu niet degene is die van een mug een olifant maakt, maar TS, met uitspraken als 'de 15e is de 15e'.
BNB is er wat later toch? (of in mijn inzicht komt ie altijd wat later ) Vind het niet erg dat ie later komt, vind het altijd leuk om het te lezen, en wacht er met smart op Ik denk dat de TS (en andere bokkers ) het zo bedoeld?
het is een streven, dus er word hard gewerkt om aan die datum gehouden te worden....echter, een streven is dus niet de belofte dat het bnb ook echt exact op de 15e klaar is
patatkraam
Geplaatst: 16-06-11 17:50
Jilletje schreef:
kijk een mug!!!....of is het nou een olifant??
HAHHAHAHAHHAHA HELD
fenja
Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-11 18:24
Jilletje schreef:
Je doet je onderschrift wel eer aan.
Ontzettend kinderachtig hoe hier op gerageerd wordt. In mijn ogen totaal niet relevant tot hetgene waar het hier om ging.
TS vraagt alleen wanneer het BNB van plan is te komen en spreekt haar ongenoegen uit. Beide dingen mogen gewoon. Het is echt niet nodig hier met z'n allen bovenop te gaan zitten.
patatkraam
Geplaatst: 16-06-11 19:32
fenja schreef:
Jilletje schreef:
Je doet je onderschrift wel eer aan.
Ontzettend kinderachtig hoe hier op gerageerd wordt. In mijn ogen totaal niet relevant tot hetgene waar het hier om ging.
neem eens niet alles zo serieus chillax
Captain
Geplaatst: 16-06-11 19:35
fenja schreef:
En zoals gewoonlijk maakt bokt van een mug een olifant. Naar mijn idee maak ik me er niet druk om
Ehm, jij bent degene die ergens een olifant van maakt? Je maakt je er wel druk om anders zou je geen topic openen.
Als jullie enkel kunnen zeiken en zeuren om het nut van het topic, reageer dan lekker niet. Kost het je ook geen moeite om te typen, wel zo makkelijk toch ?