Wat ik me afvroeg, waarom bestaat er niet een 'voorbeeld' knopje voor je profiel? Bij je berichten, en onderschrift heb je deze wel. Ik zou het zelf wel handig vinden als je bij je profiel kan kijken wat het wordt voordat je op verzenden klikt, zodat je meteen weet hoe het er uit komt te zien, en dus niet telkens aan hoeft te passen.
Dat kan je toch gewoon in een topic doen ofzo? Je copy-paste alles naar een bestaan topic, dan kan je makkelijk op "voorbeeld" klikken zonder dat het verzonden wordt en als bericht in een topic komt te staan.
WissMiss
Geplaatst: 13-06-11 17:41
Jaa zoiets vind ik dus ook missen [aa] Ik verander namelijk nogal vaak m'n profiel en dan moet ik weer ( ) een topic zoeken waar ik ooit eens op gereageerd heb, om op mezelf te klikken (W8 ik had er een manier op gevonden maar wat wás die ook alweer? )
Nienkex
Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-11 17:41
dat is wel een goede, had ik nog niet bedacht
Pasamba
Geplaatst: 13-06-11 17:41
Je kan je profiel wel bekijken. Bovenin het scherm waar je je profiel kunt veranderen staat: "Bekijk je profiel zoals het er voor andere bezoekers uitziet (nieuw venster)."
Wendy1978
Geplaatst: 13-06-11 17:42
die staat er ook bovenin als je je profiel aanpast staat knopje voorbeeld
WissMiss
Geplaatst: 13-06-11 17:43
Pasamba schreef:
Je kan je profiel wel bekijken. Bovenin het scherm waar je je profiel kunt veranderen staat: "Bekijk je profiel zoals het er voor andere bezoekers uitziet (nieuw venster)."
Ik kan hem niet vinden hoor..
Nienkex
Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-11 17:44
er staat alleen van 'bekijk je profiel zoals het er voor andere gebruikers uitziet', maar als je er iets bij hebt gezet bijv, en dat nog niet hebt 'verstuurd' geeft hij dat niet weer.
Een voorbeeldknopje maken is helaas niet mogelijk door de manier waarop het maken van een profiel op Bokt werkt. Op de profielpagina vind je inderdaad wel de link naar je profiel zodat als je een wijziging gemaakt heb, snel kunt kijken hoe ie eruit ziet.
Nienkex
Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-11 17:50
ik had er net tekst bij gezet om te kijken of hij dat deed, maar dat deed hij niet