Bij gewoon bokt kun je op 0 berichten klikken en je pb box openen. Bij m.bokt gaat dit niet. Je ziet de tekst wel staan maar kunt deze niet aanklikken. Wel als je een nieuwe pb hebt overigens. Meerdere mensen hebben dit geloof ik.
Als je in je eigen berichten op een forum klikt, bijvoorbeeld 'de Huiskamer' dan kun je vanaf daar naar de 'Forum index' Daarboven aan heb je het rijtje met onder andere 'zoeken' en daar staat ook het 'UCP' (User control panel). Als je daarheen gaat, kom je in het gebruikerspaneel waar je ook naar je priveberichten kan
Wellicht is er ook een snellere weg, maar die heb ik nog niet gevonden
Dat durf ik je niet met zekerheid te zeggen, maar ga ik wel even voor je navragen
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 10-06-11 11:30
Klopt hoor, dat kan niet anders dan met een omweg via m.bokt.nl Misschien dat Bart het wel kan aanpassen maar denk niet dat dat hoog op het todo lijstje komt te staan.
Ik dacht ook dat het zo hoorde...... Is altijd al zo geweest namelijk
Al moet ik zeggen dat ik het sowieso fijn zou vinden als die kop die je krijgt boven je forum-index (dus met Zoeken, UCP, etc) standaard boven elke pagina zou komen op je mobiele versie. Ik zit namelijk altijd alleen maar in mijn "eigen berichten", nooit in de forum index.