enerzijds vind ik het wel een leuk idee, maar langs de andere kant sja... het is een forum en geen netwerksite dus ik vind het prima zonder
dit hoort overigens bij forumzaken denk ik, heb getemd
PoelieWoelie
Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-11 18:21
Je was me voor
En je hebt ook wel gelijk, maar ik zie vaak post waarvan ik het niet de moeite waard vind om erop te reageren of me ermee te bemoeien, maar waarvan ik wel wil laten zien dat ik het er mee eens ben of dat ik het leuk vind.
Laatst bijgewerkt door PoelieWoelie op 08-06-11 18:22, in het totaal 1 keer bewerkt
Destination
Geplaatst: 08-06-11 18:21
Ik weet niet. Er komt dan ook een dislike-button en dat lijk met niet altijd handig gezien de reacties op bokt. Overigens zie ik ook niet wat voor toevoegende waarde hij heeft...
bromfiets
Geplaatst: 08-06-11 18:21
Nee, die mis ik niet.
Dan wordt het een wedstrijdje op bokt wie de meeste likes heeft denk ik...
Ik snap wat je bedoeld! Soms kom je een post tegen waarvan je denkt: dat is precies wat ik ook wou zeggen. Maar ik hou er niet van om een niks toevoegende post te plaatsen, dus post ik vaak maar niks. Op 'vind ik leuk'-klikken zou dan idd wel erg handig zijn Maar dan eis ik ineens ook wel een 'vind ik niet leuk'-knopje hoor!
Maar ik ben tegen een dislike-button. Gezien de manier waarop op bokt soms gereageerd word op posts, denk ik dat de dislikebutton een 'pest'button zou kunnen worden.
Dislike is nooit goed, op Facebook zou dat ook niet moeten. Krijg je zo'n negatieve lading van! (Hoewel het wel zou kunnen als iemand iets naars verteld)
op facebook zit helemaal geen dislike butten hoor alleen als je op de like button hebt geklikt bij een bepaalde post kan je hem weer disliken, dus gewoon je like weghalen zodat die post weer neutraal voor je is.
of het op bokt gaat werken weet ik niet, denk dat het daar te groot en uitgebreid voor is
Niemand hier zegt geloof ik dat er op Facebook een dislike-button moet toch?
Liselot
Geplaatst: 09-06-11 15:45
oh, dan las ik jouw post boven die van mij verkeerd
Laatst bijgewerkt door Liselot op 09-06-11 15:50, in het totaal 1 keer bewerkt
PoelieWoelie
Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-11 15:47
Ah, vandaar
Ik doelde eigenlijk op het feit dat heel veel mensen vinden dat er op Facebook een dislike-knop moet komen. Maar dat had ik er inderdaad niet bij gezegd