Inloggen op mobiel bokt lukt niet?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Elma_

Inloggen op mobiel bokt lukt niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-11 00:38

Ik weet niet of dit uberhaupt een probleem met bokt, of een probleem met mijn telefoon is, maar ik plaats het hier toch even, misschien zijn er meer bokkers die er last van hebben.
Een tijdje geleden ben ik erachter gekomen dat bokt-mobiel bestaat via www.m.bokt.nl

heb dit uitgeprobeerd via mijn blackberry, maar voor hij uberhaupt de site wil openen moet ik dus inloggen. na 20 x zegt hij nog dat mijn gebruikersnaam, wachtoord combinatie onjuist is.
Ik kan me niet voorstellen dat ik zo vaak de verkeerde gegevens heb ingevuld, heb echt heel goed gekeken, dus.. Hoe kandanou?? Meer mensen?

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 00:41

Ik zal het gelijk even proberen op mijn telefoon :).

Edit; bij mij wil het ook niet.. Gegevens correct ingevuld. Stond er iets nouja op Ja gedrukt. En toen stond er iets van dat de authorisatie was mislukt, en moet ik ook mijn gegevens opnieuw invullen..

Elma_

Re: Inloggen op mobiel bokt lukt niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-11 00:44

Als je hier op de link klikt, krijg je overigens ook meteen een scherm waarop je moet inloggen.. Ik weet nu even niet zeker welke combinatie van gebr. naam en ww ze vragen :+

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 00:46

Hmm nu je het zegt. Wil hier inderdaad ook niet..
Maar een andere gebruikersnaam bedoel je dan? :+
Of zal er dan een fout zitten in die site? Deed die het eerder wel of heb je hem nog nooit geprobeerd?

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-11 00:47

xlovelove schreef:
Ik zal het gelijk even proberen op mijn telefoon :).

Edit; bij mij wil het ook niet.. Gegevens correct ingevuld. Stond er iets nouja op Ja gedrukt. En toen stond er iets van dat de authorisatie was mislukt, en moet ik ook mijn gegevens opnieuw invullen..

:j dat bedoel ik dus.. Ik begin er alleen ineens aan te twijfelen of hij niet vraagt om de gegevens van je bb. (weet niet of jij die ook heb) maar daarzo, als je bijv applicaties wilt downloaden, moet je ook gebruikersnaam en ww combinatie hebben. En laat ik nou net dat wachtwoord kwijt zijn :')

Edit: nee, het is me nog nooit gelukt erop te komen :n
Laatst bijgewerkt door Elma_ op 04-06-11 00:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 00:49

Ik heb een Nokia. Ja oke ik snap wat je bedoelt. Ik weet mijn gegevens van mij webwinkel eigenlijk ook niet nee.. :+
Maar ik denk eigenlijk dat je wel gewoon je gebruikersnaam moet invullen van bokt..

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-11 00:50

Dat leek mij ook ja.. Ook via mijn laptop weigert ie..

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 00:51

Ja mijn computer ook. Of teminste als ik alles invul gaat ie gewoon weer naar het scherm (inlogscherm zegmaar) en zegt verder niks.
Denk eerder een foutje van bokt ofzo? Zou het inderdaad anders ook niet weten. Begin nu ook wel nieuwsgierig te worden eigenlijk :+

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-11 00:53

Ik kan via mijn telefoon wel op ''gewoon'' bokt, maar dat is best irritant, je moet constant op en neer heen en weer scrollen omdat je zo ver moet inzoomen :+ Ik weet het ook niet, misschien issie nog niet klaar ofzo.. Ik kwam toevallig langs een topic waarin de link genoemd werd..

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 00:55

Ja inderdaad vind ik zelf ook altijd. Alles is zo klein en dan moet je inderdaad weer inzoomen en heb je zo'n enorm veel ruimte.. :+
Staat daar verder niks over die site dan?

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-11 00:58

Heb even teruggzocht, als je het forum forumzaken opent, komen er wat topics over mobiel bokt voorbij, in eentje daarvan (waar blijft de bokt app.?) staan veel negatieve reacties over bokt mobiel, maar niet dit probleem :P

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 01:01

Kon het ook al niet zo snel vinden nee.
Ik denk dat er nog wat aan gewerkt moet worden enzo.. :+
Maar toch blijft dit raar. Of we zitten gewoon verkeerde gebruikersnaam in te vullen op de een of andere manier.

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-11 01:02

Ik zal morgen bart even PBen met een linkje naar dit topic, als niemand het verder weet :P Wel jammer, want het leek me wel handig!

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 01:03

Ja inderdaad lijkt me ook wel de beste oplossing :). Ja inderdaad! Maar misschien dat er nog wat voor moet oid. Nouja ik zie vast wel een berichtje als je het weet of van Bart :)

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 02:51

Ik denk dat het van mobiel tot mobiel verschilt hoe e.e.a. eruit ziet. Bij mijn nokia N96 zag het er heel anders uit dan op mn samsung Omnia, en daarin zit er ook nog een wereld van verschil tussen IE op de omnia of Opera.
Binnen opera had ik ook inlogproblemen, maar dat was niet alleen op bokt. Via IE werkt het als een tierelier.

Ik open zelf gewoon m.bokt.nl en scroll helemaal naar onderen, daar staat een stukje waar je je in kunt loggen. Dan lukt het over het algemeen wel.

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 07:36

Ik heb het ook ff geprobeerd, maar bij mij lukt het wel, terwijl mijn mobiel veel site's niet goed pakt ;)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 10:05

Ook met hoofdletters getypt?
Maar volgens mij was hier al een topic over.

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-11 10:08

@deleruim, Maar dan moet ik wel eerst op de homepage komen, en dat lukt niet, want voor hij uberhaupt opent, komt er een aparte pop up, om t zo maar even te noemen, waarin ik dus moet inloggen..

_Jody_ en je wordt wel meteen doorgelinkt? of krijg je ook eerst dat schermpje wat ik beschrijf?

Biggers: dat heb ik niet kunnen vinden, heb wel gezocht, maar het enige wat ik kon vinden was dat over die bokt app, waarin ik niet antoord kon vinden over dit probleem.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 10:09

Hmm, raar. Ligt het niet aan de type mobiel?

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-11 10:17

Ik echt geen idee.. Ik weet wel dat je bij blackberry een account kunt aanmaken, als je bijvoorbeeld applicaties wilt downloaden, moet je eerst een gebruikersnaam wachtoord combinatie aanmaken, en ik twijfel dus of het niet die combinatie is waar ze om vragen, het is nml ook geen internet scherm wat ik krijg, maar echt een scherm van mijn telefoon zelf.. Maar ik ben dat wachtwoord dus kwijt :+

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 10:47

Aah hij doet het bij mij. Misschien helpt het om de www er niet voor te zetten? :+
Teminste ik ging net naar m.bokt.nl en hij deed het gewoon, hoefde ook mn gebruikersnaam niet meer in te vullen.

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-11 10:49

Ik was heeeeel even vol goede hoop.. Ik kwam zonder de www inderdaad op de homepage!! Vol goede moed geprobeerd in te logggen, BAM. schermpje. Ongeldig adres... -O-

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 11:23

gaan andere sites wel probleemloos?

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-11 11:23

:j alles, kan overal gewoon op..

Nicole21

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-11 12:47

Hmm ik weet het ook niet meer.. Hij doet het bij mij iig wel als gewoon m.bokt.nl.
Ik zou het echt niet weten verder, sorry! Heb je Bart al een pb gestuurd?

Edit; Kun je op je laptop nu wel gewoon naar m.bokt.nl ?