Opeens springen de letters zoals jullie zien op een minimale stand. Ik zal vast ergens iets hebben ingedrukt, maar hoe krijg ik dit weer goed!?Ik ben al op het figuratie scherm geweest, maar kan nergens iets vinden.HELP!!!!!!!!!
Als je de muis-scroll-knop naar beneden toe scrolt wanneer je de control toets ook indrukt tegelijkertijd kun je lettertype instellen.
Chaos schreef:Als je de muis-scroll-knop naar beneden toe scrolt wanneer je de control toets ook indrukt tegelijkertijd kun je lettertype instellen.
Chaos schreef:Als je de muis-scroll-knop naar beneden toe scrolt wanneer je de control toets ook indrukt tegelijkertijd kun je lettertype instellen.Idem, control knop ingedurkt houden en naar boven / beneden scrollen.Werkt ook in word enzo
Hee........maardas leuk!!! Geweldig bedankt!!!!!Binnen 1 minuut! Waar bokt al niet goed voor is, zeker voor die kneusjes als ik ben met de pc!!
staat rechtsonder je scherm wel op 100%.En anders bovenin de onder het kopje beeld,staat lettergrootte misschien kan je het daar veranderen.