Hallo!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Amigoro

Hallo!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-11 15:14

Hoi allemaal!

Ik ben al een poosje aan het meelezen op dit forum, en vond hier zoveel interessante info dat ik me nu eindelijk ook maar eens geregistreerd heb.

Ik ben al een hele tijd bezig met paardrijden, vroeger ongeveer 10 jaar gereden, dan even gestopt en sinds vorige zomer weer opnieuw begonnen. En ik heb meer dan ooit de microbe te pakken!

Ik heb me vooral hier aangemeld omdat ik een paard op het oog heb dat ik overweeg aan te kopen. Het zou m'n eerste eigen paard zijn, dus ik kan zeker wat tips gebruiken van jullie
ervaringsdeskundigen :)

Amigoro

Re: Hallo!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-11 15:57

Nog een vraagje: ik wilde een topic opstarten over de aankoop van een paard, waarop je moet letten etc. Maar als nieuweling ken ik m'n weg hier nog niet zo goed. Kunnen jullie me zeggen in welk onderdeel ik dat het beste kan posten?

Elamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 15:59

Welkom *\o/*

Destination

Re: Hallo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 16:00

Welkom :D
Gaat het over informatie over het aanschaffen van een paard, of wil je een paard hebben?

Rider01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 16:00

Amigoro schreef:
Nog een vraagje: ik wilde een topic opstarten over de aankoop van een paard, waarop je moet letten etc. Maar als nieuweling ken ik m'n weg hier nog niet zo goed. Kunnen jullie me zeggen in welk onderdeel ik dat het beste kan posten?

Via de zoekfunctie kun je soortgelijke topics vinden.
Rechtsboven staat die functie.

Verder staat er op de bokt wiki een kostenplaatje over de aanschaf van een paard (even googelen dus ;) )
Succes met het zoeken naar een paardje

en oja.. welkom :D