mennen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

LoveaHaffie

mennen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-11 12:17

ik ben woensdag donderdag en vrijdag op kamp geweest toen gingen we donderdag rijden het ging zo:

*ik mocht mee ophalen omdat ik al 8 jaar ervaring heb.
*ik mocht poetsen het waren fjorden.
*we gingen in 2 groepen 1 huifkar 1 rijden.
*ik mocht voorop met nog een vriendin.
*in het begin moest iemand meerennen omdat hij anders in de war raakte daarna heb ik leren mennen en dat was echt zo cool.
*toen ging ik meelopen naast de paarden britt 1 en ik 1 daarna mocht ik rijden en ik stapte heel goed (je mocht alleen stappen) maar ik mocht ook draven en galloperen als enige en jessie maar die was niet streng genoeg dus ze hij gallopeerde niet.

ik liep met een paard dat af en toe op zij hapte iedereen noemde haar monster dat vond ik niet leuk want ze was superlief alleen beet ze af en toe opzij want ze is een echt merrie en ze heeft ook 5 veulens gehad. en de eigenaar zei dat janneke de merrie dus zijn lieveling is ook al is ze af en toe chaggie op stal als je poetst enz dan is ze superlief en de andere wil niet eens hoefje geven.

er waren 3 paarden
1.Janneke mijn lieveling en die van de eigenaar en af en toe chaggie merrie.
2.Pepper ook mijn lieveling rijd voor de kar en vind het superleuk en het is een kind van Janneke ruin of hengst
3.Urbas ook wel een lieveling maar niet zo als 1 en 2 en ook een kind van Janneke loopt beter mee en bijt niet maar laat niet de hoeven uitkrabben wel door mij :P :P:P:P:P:P:P ruin of hengst

ik vond het mennen superleuk heb je ook een leuk verhaal over mennen of over een paard dat soms chaggie is maar superlief geef een reactie of een pb