Maar als ik met een andere browser naar bokt ga ben je ook weer niet geband. Dus ban me altijd maar bij allebei. Maar die telefoon blijft ook te verleidelijk ja. Zou fijn zijn als je je daar ook zou kunnen bannen.
Anoniem
Geplaatst: 22-05-11 13:21
Wat ix_Anne_x hierboven aankaart heeft volgens mij met cookies te maken (maar ik ben geen techneut) en ik kan me voorstellen dat dat ook voor de verschillende websites geldt.
Je kan je natuurlijk altijd dubbel bannen. Dus eerst een time out via m.bokt.nl regelen en dan voor de volledigheid nog even via http://www.bokt.nl
Ik denk dat je op je mobiel jezelf ook moet bannen. De eigen ban werkt nl alleen voor de computer + provider waarop je bent ingelogd tijdens het instellen van je ban. Ben je via firefox aan het bokken, ban je jezelf en ga je dan online via IE, kun je gewoon bokken. Ban je jezelf op je vaste computer, kun je op je laptop, of op de computer van je pa/ma/broer/zus/ega/noem maar op gewoon inloggen. Dus ban je jezelf op je computer, dan kun je via je mobieltje gewoon inloggen. Enige optie is jezelf bannen op elke computer/phone waar je beschikking toe hebt.
De echte ban die door het beheer wordt opgelegd is dat ook. De eigen ban is eigenlijk geen echte ban, maar een soort blokkade die via de cookies werkt.
Wat Marije zegt Een cookie komt alleen te staan in de browser die je op het moment van 'bannen' gebruikt. Als dat je desktop is dan merkt je mobiele telefoon er niets van.
Ik heb er net voor gezorgd dat er ook een 'ban jezelf' link is op m.bokt.nl maar door de manier waarop het systeem in elkaar zit zul je jezelf dus zowel op je mobiel als op je desktop/laptop moeten bannen.