E-mail afschermen?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

eempiej

E-mail afschermen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-11 11:08

Ik kreeg vandaag een mailtje van 2 meiden met een vraag over mijn scriptie. Super leuk dat ze graag wat informatie willen! Maar ze hebben mijn e-mail waarschijnlijk via bokt verkregen. Zit hier bij het afstudeertopic.

Nu ging ik in mijn profiel kijken en daar staat inderdaad mijn e-mail. Nu wilde ik hem weghalen maar bedacht me dat ik dan waarschijnlijk geen mail meer krijg als ik een pb heb. En als ik mijn wachtwoord kwijt ben kan er ook geen nieuwe gestuurd worden...

Bekijk ik dit zo goed? En is het mogelijk je e-mail voor derde af te schermen zodat hij echt alleen voor bokt bruikbaar is? Nu zijn het alleen en stel vriendelijke meiden, maar straks zit ik aan 1 of andere spam vast een keer ;)

Wie o wie? :)

Peerke_

Re: E-mail afschermen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 11:11

Bij je gebruikerspaneel >> Foruminstellingen
Staat : Gebruikers kunnen mij via e-mail contacteren
En dan vink je dus nee aan :)

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 11:14

Bedoel je dat je je mailadres echt kan zien? Of dat ze je via bokt hebben gemailt?
Dat laatste zou niet zo erg zijn, ik heb nog nooit spam via Bokt gekregen en Bokt verkoopt ook geen mailadressen door.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 12:04

Je emailadres is sowieso niet zichtbaar maar er zit wel een knopje in je profiel waarmee mensen jou kunnen emailen.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 12:11

Mail als je pb hebt is een andere instelling. :)

Afbeelding

Je ziet dus "Stuur een e-mail als ik nieuwe prive-berichten heb" en "Gebruikers kunnen mij contacteren per e-mail".