Ook geen last met Chrome Misschien werkt bokt nog niet helemaal met IE9?
MSHelpt
Geplaatst: 19-05-11 12:01
Probeer het nogmaals maar dan zonder de GPU rendering in IE9 te gebruiken. ( Indien van toepassing)
Volg hiertoe de volgende stappen: - Start Internet Explorer 9. - Klik op Internetopties in het menu Extra.
Opmerking Als het menu Extra niet wordt weergegeven, drukt u op de toets ALT om het menu Extra weer te geven.
- Klik op het tabblad Geavanceerd en ga vervolgens naar de sectie Versnelde afbeeldingen.
- Klik om het selectievakje voor "Softwarematige rendering gebruiken in plaats van GPU-rendering" om in te schakelen. - Klik op Toepassen en vervolgens op OK. - Sluit alle geopende vensters van Internet Explorer 9 en start Internet Explorer 9 vervolgens opnieuw. - Geef de webpagina weer in Internet Explorer 9.
Mocht dit niet de oplossing van het probleem zijn, dan kunt u proberen de browsermodus van IE9 te wijzigen. Het is in IE9 mogelijk om de weergave van pagina's te regelen zoals IE7/IE8 dit zou doen. Meer informatie over de browsermodus kunt u lezen op de volgende website:
Omdat mijn vader voor HP werkt, en die banden hebben met microsoft. Mijn vader is dus een groot microsoft fanaat, en daarnaast ook de beheerder van mijn laptop (als in: backups draaien, als er dingen niet werken maakt hij het). Ik kan er thuis niet mee aankomen om een andere browser te downloaden. Aan jongens maakt t niet uit wat k meeneem, maar computers... Oeh....
hé ik had dit ook, niet verwacht het antwoord zo snel op bokt te vinden! Nu opgelost dus. Maar weet niet of internet explorer 9 nu zo'n verbetering is.