Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
femmy91 schreef:maar dan weet je toch wie er weg is want dat voeg je toch zelf toe ??
Suzanne F. schreef:femmy91 schreef:maar dan weet je toch wie er weg is want dat voeg je toch zelf toe ??
Ja klopt, dat weet je meteen. Daarom weet je ook meteen dat hij zijn naam heeft gewijzigd. Dat zal diegene misschien helemaal niet leuk vinden dat hij meteen gevonden wordt/herkend wordt. Als zoiemand het profiel leeg maakt, het onderschrift weghaalt en de naam wijzigt kan je ervan uit gaan dat hij anoniem wil worden. Dan wil je niet meteen gezien worden en herkend worden door iedereen die je in de lijst heeft staan.
quartel schreef:als je je naam wolt veranderen om annoniem te worden kan je dat grust vergeten![]()
Ik heb de mijne veranderd omdat de naam van mijn inmiddels overleden merrie er in verwerkt was.
dat kan dus ook een reden zijn
Suzanne F. schreef:Ineens zag ik dat er iemand die in mijn lijst had staan in mijn gebruikerspaneel weg was. En er was ineens een andere naam.
Dan denk je: So what? Maar als iemand de naam laat wijzigen en het profiel leeghaalt om anoniem te worden, is dit dus een fiasco. Je weet dus precies wie het is.
Hier zou ook iets aan gedaan moeten worden vind ik. Of is dit niet mogelijk?
cherie78 schreef:quartel schreef:als je je naam wolt veranderen om annoniem te worden kan je dat grust vergeten![]()
Ik heb de mijne veranderd omdat de naam van mijn inmiddels overleden merrie er in verwerkt was.
dat kan dus ook een reden zijn
Ik had mijn naam veranderd om (zoveel mogelijk) anoniem te zijnom niet meer ahw achterhaald te kunnen worden door "fans".
En met een soort nieuwe start te beginnen![]()
Er nooit geen erg in gehad, dat die verandering niet van toepassing is op quote's![]()
Was dus echt van korte duur, die anonimiteit
Masada schreef:Iedereen is toch echt zelf verantwoordelijk voor zijn geplaatste berichten.
Dat mensen denken achtervolgd te worden vind ik te gek voor woorden. Dan heb je het er zelf naar gemaakt. Lekker boeiend ook dat mensen tijd moeten doorkomen met het uitpluizen van oude berichten. Die hebben vast niets anders te doen.
En er is nog een leven naast Bokt al heb ik de indruk dat sommige bokkers alleen een internetleven lijden.
cherie78 schreef:Masada schreef:Je geeft met bovenstaande opmerking wel aan dat je mij volgt.
Zo kun je het ook opvatten
![]()
Maar als je in de pb-lijst van mij staat, is het niet zo moeilijk hoor