Uitklapbalke met subforums is verdwenen?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

x_spekkie_x

Uitklapbalke met subforums is verdwenen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-11 16:38

Ik weet niet of hier al een topic over is, want ik weet niet zo goed hoe ik daar op moet zoeken.

Vroeger zat er helemaal onder aan de pagina, in de rechterhoek, zo'n uitklapbalk met daarin alle forums. Zo kon je heel gemakkelijk van het ene naar het andere forum gaan.
Sinds een paar dagen (misschien al weken?) is die uitklapbalk weg. Nu moet ik bovenaan op "forum index" klikken en zo het forum terugvinden om verder te gaan. Ietwat omslachtig, maar een andere manier kan ik niet bedenken.

Komt deze uitklapbalk nog terug? :)

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 16:40

Dat is idd verdwenen. De reden is dat het balkje 30% van de laadtijd van een pagina kostte. Dat is heel wat. Het wordt ook niet erg veel gebruikt, daarom heeft Bart hem weg gehaald. Er was een topic over dit onderwerp op FZ: [FZ] Waar is het ga naar: pull down menu gebleven?

Chica

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 17:01

Dribbel schreef:
Dat is idd verdwenen. De reden is dat het balkje 30% van de laadtijd van een pagina kostte. Dat is heel wat. Het wordt ook niet erg veel gebruikt, daarom heeft Bart hem weg gehaald. Er was een topic over dit onderwerp op FZ: [FZ] Waar is het ga naar: pull down menu gebleven?

Dat is hem helemaal, in die link valt te lezen waarom het verwijderd is :)

Ik plaats hier een slotje voor het overzicht :)