EA verzorg paarden gezocht kan dat niet veranderen??

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

NathalietjeB

EA verzorg paarden gezocht kan dat niet veranderen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-11 12:15

ik vind dat de rubriek EA-verzorgpaarden echt onwijs onoverzichtelijk is...
want je heb gezocht verzorgsters en aangeboden verzorgers

kunnen jullie dat niet indelen in b.v
noord-holland
zuidholland
drenthe
groningen etc

dan is het voor iedereen een heel stuk overzichtelijker en hoef je ook geen 1000den pagina's door te spitten
wat ik nu dus echt niet fijn vind.

upendo

Re: EA verzorg paarden gezocht kan dat niet veranderen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 12:16

Volgens mij is Bart op het moment bezig met een nieuw systeem :)

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 19:15

Daarnaast proberen we het door middel van regels in de titel al zo gebruiksvriendelijk te maken. Als de titel begint met [AP] betekent het dat iemand een verzorgster zoekt. Staat er [PG] Dan zoekt iemand een paard om te rijden.

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 19:38

Ik ben het wel met je eens TS. Staat er PG, dan weet je dat die persoon een paard zoekt om te rijden, maar als er dan geen plaats in de titel staat, dan zoek je je een ongeluk. Ik had een paar blz bekeken omdat ik opzoek was naar een bijrijdster, en ben afgehaakt.
Denk dat het slim is dat de mensen die in een topic plaatsen, in de titel de plaats of de omgeving aangeven, totdat het systeem is aangepast (in de hoop dat hier iets aan veranderd wordt natuurlijk).

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 20:41

Je kunt links onder aan op een forum zoeken.
Bijvoorbeeld: [AP] Nijmegen. Dan vind je alles met dat in de titel. Ik denk dat je er dan al voor een heel eind bent.

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 21:49

Stel dat ik in mijn omgeving iemand zoek, dan is dat nog geen optie Dribbel. Want iemand kan dan vermelden:
Soest, Hilversum, Baarn, 't Gooi etc komen. Dan ben je toch nog lang aan het zoeken. Dan mis ik dus de personen die bv uit Maartensdijk, Bilthoven, de Bilt, Utrecht Noord etc. komen.
't zou een optie zijn als de plaats al in de topic-titel vermeld wordt, maar makkelijkst is natuurlijk als er gewoon op afstand gezocht kan worden.

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 21:53

Gooya schreef:
Ik ben het wel met je eens TS. Staat er PG, dan weet je dat die persoon een paard zoekt om te rijden, maar als er dan geen plaats in de titel staat, dan zoek je je een ongeluk. Ik had een paar blz bekeken omdat ik opzoek was naar een bijrijdster, en ben afgehaakt.
Denk dat het slim is dat de mensen die in een topic plaatsen, in de titel de plaats of de omgeving aangeven, totdat het systeem is aangepast (in de hoop dat hier iets aan veranderd wordt natuurlijk).

Volgens mij is het verplicht om een plaats aan te geven! De topics waar het niet bij staat worden verwijderd volgens mij. En het kan zijn dat ze er wel even op staan omdat de moderators niet on line zijn of misschien iets over het hoofd hebben gezien.

x_MAARTJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 21:59

Ik gebruik altijd de algemene zoekfunctie en dan aangeven dat je alleen op ea verzorgpaarden wilt zoeken,
Als je dan gewoon op je plaatsnaam zoekt krijg je ook treffers waarbij die plaatsnaam niet in de titel maar wel
In het gehele bericht staan! Misschien lukt dat?

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 22:02

aerdenhout1 schreef:
Volgens mij is het verplicht om een plaats aan te geven! De topics waar het niet bij staat worden verwijderd volgens mij. En het kan zijn dat ze er wel even op staan omdat de moderators niet on line zijn of misschien iets over het hoofd hebben gezien.

Klopt inderdaad, dit staat in de FAQ:
Citaat:
Je topictitel moet beginnen met de tag [AP] of [PG]
Daarna zet je gelijk neer in welke regio je iets zoekt. Dus je woonplaats, regio of netnummer.

Dat betekent vooralsnog wel dat als gebruiker A zijn netnummer invult en persoon B op regio zoekt, ze elkaar niet zullen treffen.
Dus houdt er rekening mee dat je op meerdere manieren zult moeten zoeken. Maar dat zul je ook houden als je enkel je woonplaats of netnummer in moet voeren in plaats van de keuze hebt.