Ik hoor vaak "het staat op de todo list" of iets in die trant. Maar kan ik die todo list ergens vinden? Ben namelijk reuze benieuwd wat er allemaal opstaat. Of staat die lijst ergens verborgen achter de schermen? Dan is de vraag: is het een optie om 'm openbaar te maken voor de nieuwsgierige mensen onder ons?
Op het moment staat die 'todo list' in de meeste gevallen alleen op mijn laptop Hiervoor hebben we nog geen fatsoenlijk systeem draaien, ook niet voor de teamleden. Een systeem voor het bijhouden van die dingen implementeren is echter wel iets dat op de todo-list staat Een deel van de items op die lijst openbaar maken staat ook op de lijst
Door de lengte van de lijst staat het ergens in het midden denk ik Zorgen dat die items zichtbaar worden (en makkelijker toe te voegen) is handig maar op het moment niet heel belangrijk. Eerst dingen als een nieuw EA, makkelijker foto's kunnen plaatsen, nieuwe layout, etc, etc, etc, etc
Bovenaan staat het nieuwe Eenmaal Andermaal maar daar hangt nogal wat aan vast (nieuwe layout, nieuwe 'achterkant' van de site, etc, etc). Onderaan de lijst? Geen idee. De 'vrieskist' afdeling van de lijst is ongesorteerd
De Setjes database is een van de dingen die in de vrieskist zit
@Marlinda; het probleem van het gebruiken van een topic is dat er dan nog een plaats is met dit soort items wat niet integreert met mijn eigen systeem en dat we vergeten te updaten. Hebben dat soort dingen een aantal keer geprobeerd de afgelopen jaren maar in de praktijk blijkt dat dat eigenlijk gewoon niet werk Voordeel is wel dat het zo iedere keer weer een verrassing is als er weer iets af is