ik ben Lous, 37 jaar en moeder van 2 prachtige meiden. Was tot mijn 23e erg actief in de paardenwereld, reed dagelijks meerdere vooral jonge paarden maar moest stoppen omdat ik zwanger werd van mijn oudste en ernstige bekkeninstabiliteit kreeg. Medisch gezien ben ik lang niet in orde maar heb van de revalidatie arts te horen gekregen dat ik mag gaan proberen weer te gaan rijden als ik het maar langzaam opbouw. Dus woensdag as heb ik mijn eerste keer te paard weer sinds tijden. Ben een aantal jaren geleden nog 2 keer even aan het rijden geweest maar hoop het nu echt weer te kunnen oppakken. Ga nu snuffelen op te koop omdat ik totaal geen rijkleding meer heb etc.
tnx. Ja zal zeker rustig opbouwen.Spierpijn zowieso te verwachten haha. Weet iemand in drenthe (omgeving emmen) 2e hands paardrijkleding te koop ? Ik wil niet gelijk nieuw aanschaffen omdat het niet zeker is of ik ermee door kan gaan...Zoek grotere maat broek 46-48 , rijlaarzen of jodhpurs maat 41-42 ruime schacht als het laarzen betrefd. Kan geen advertentie zetten helaas omdat ik nog geen 25 berichten heb geplaatst.